Jij wint niet van mij in mijn F430.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:26 schreef -Why- het volgende:
Bij het stoplicht hebben deze bestuurders ook het waanidee dat ze in een F1 rijden omdat ze er alles aan doen om sneller weg te zijn dan een motorrijder. Is opzich wel leuk omdat je toch weet dat je wint.
Daar moet ik vaak om lachen .Ze zijn er inderdaad die dat denken .
Want als je dan ziet hoe serieus ze zitten te doen .En hoe gemeent ze dan achter het stuur durven te zitten.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij wint niet van mij in mijn F430.
quote:De Ferrari F430 sprint in precies 4 seconden van 0 naar 100
WTFz0rz, BX ftw!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:28 schreef tho_Omas het volgende:
Jij wint niet van mij in mijn F430.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:21 schreef legacy81 het volgende:
Waar hebben de mensen tegenwoordig toch last van!!! Het gebeurd steeds vaker (zoals gister) dat je een groepje tegenliggers aan ziet komen, en dat als je er bijna bent er een supermongool gaat inhalen waardoor je vol in je ankers moet.
En dit gebeurt ook altijd al ik op me motor(dus uitwijken berm niet mogelijk) zit. Kan me niet indenken dat ik slecht zichtbaar ben met me 2x55watt h4 in de neus!.
Over het algemeen zijn dit ook van die voorbeeld golf rijders die zo in het midden van de console hangen met de gedachte dat ze in een Mclaren F1 rijden.
Bij het stoplicht hebben deze bestuurders ook het waanidee dat ze in een F1 rijden omdat ze er alles aan doen om sneller weg te zijn dan een motorrijder. Is opzich wel leuk omdat je toch weet dat je wint.
Nou eens kijken of ik het vanmiddag weer zo'n inhaalactie meemaak, dan ga ik er achteraan en maar eens spiegeltjestrappen.... tuig
![]()
Dan wordt hun prostaat zo lekker gestimuleerd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:33 schreef Liopleurodon het volgende:
Ik vroeg mij wel vaker af waarom golfrijdertjes (bijna) altijd bovenop hun versnellingspook zitten
En dan weer furieus reageren als er iemand 'aso-kut-motorrijders' roept hoe komen ze er toch op?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:24 schreef _GdR_ het volgende:
spiegels trappen roeleert.
2x bijna dood acties meegemaakt op de motor. gevolg. 2 gesneuvelde spiegels. 2x terug schakelen pootje uitsteken en vol gas dr op.geweldig.
Ow echt wel me CBR haalt de 100 echt wel onder de 4 sec in de 1e versnellingquote:
Mijn 600cc'tje doet 0-100 al in 3.5 seconden, dus daar sta je dan in je peperdure Ferrari.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niet iedereen rijdt op een Hayabusa.
Toch? Toch?![]()
Nou vooralsnog sta ik nergens en al helemaal niet in een Ferrari.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Mijn 600cc'tje doet 0-100 al in 3.5 seconden, dus daar sta je dan in je peperdure Ferrari.![]()
Nou het past toch??? anders kom ik niet vooraan. En je bent gewoon sneller weg dan de rest. En daarna inderdaad aan de snelheid houden anders zijn we weer aso's. En het wordt gedoogtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef j0rrit het volgende:
Wat ik me altijd afvraag bij dat motorvolk: Waarom kruipen ze helemaal naar voren bij ieder stoplicht, ook al past het eigenlijk nét niet, om dan vervolgens keurig de maximum snelheid aan te houden...
Tieft op man, blijf netjes in de rij staan.
Voetgangers.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:40 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nou vooralsnog sta ik nergens en al helemaal niet in een Ferrari.
Inderdaad. Dat gedoogbeleid mag wel eens herzien worden in het kader van algemene veiligheid. Soms sta je in de file en zie je een motor tegen een auto aan klappen die éven snel van rijstrook wil wisselen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Nou het past toch??? anders kom ik niet vooraan. En je bent gewoon sneller weg dan de rest. En daarna inderdaad aan de snelheid houden anders zijn we weer aso's. En het wordt gedoogt![]()
![]()
voor de anale petratie,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:33 schreef Liopleurodon het volgende:
Ik vroeg mij wel vaker af waarom golfrijdertjes (bijna) altijd bovenop hun versnellingspook zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |