Hulde!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Die kuthoeren willen niets anders en zijn nergens anders goed voor.![]()
Dit is echt nog veel te soft, bloeden zullen ze.![]()
Als je lang genoeg wacht tot ze in een verre staat van ontbinding zijn wordt er ook warmte geproduceerd en zijn ze weer warm en vochtig.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee ik zie het probleem niet, je kan je handig tog wassen achterafEn als je er op tijd bij bent is ze mss nog warm en vochtig
![]()
Met wat voor hoeren ga jij om dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Inderdaad hemels!
Grietje waar ik mee aan liep te pappen beweerde dat ze een Twister (zo'n gedraaid kleurig ijsje) volledig naar binnen kon doen...Ik geloofde haar niet, ze demonstreerde dat..ik kwam met de opmerking: krijg je een footlong (worst) dan ook naar binnen? Ze deed mijn broek los en begon...
Jahoor, helemaal erin, en ruimte over om de testikelen een glimbeurt te geven!!![]()
Of je bent jaloers dat het wel in die films gebeurt maar niet bij jezelf.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef diep-in-de-war het volgende:
Jezus, dat is toch niet normaal meer
Dat ze dan hun piemel in het hoofd van een vrouw raggen
Als je dat leuk vind ben je gewoon homofiel, en haat je stiekem vrouwen
![]()
*roept erodome*quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef diep-in-de-war het volgende:
Okee, als er 2 vrouwen positief reageren in dit topic hou ik er voor de rest van mijn leven over op
wheheheehehquote:
als je goed opgelet hebt raken ze inderdaad niemand als ze in het wilde weg aan het schieten zijn! alleen af en toe een jeep over de kopquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Sex wat geacteerd is. Of denk je echt dat ze elkaar liefhebben en na het deepthroaten een romantisch diner gaan eten?
In The A-team wordt ook geschoten. Alleen ze gaan niet echt dood.![]()
jonge hork toch op met je beflapjesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Of je bent jaloers dat het wel in die films gebeurt maar niet bij jezelf.
[..]
*roept erodome*
[..]
wheheheeheh
* Kiteless meldtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef diep-in-de-war het volgende:
Okee, als er 2 vrouwen positief reageren in dit topic hou ik er voor de rest van mijn leven over op
*Meld zich ook* Als de vrouw het zelf wíl, heb ik er geen moeite mee. Het is pas een probleem als de partner het ongevraagd doet, hoor.quote:
Mooi, opgelost, meneer heeft het er niet meer over.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef diep-in-de-war het volgende:
merk je niets vanquote:
ow, maar sorry het is niet mijn fetisjquote:Op maandag 24 juli 2006 10:51 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Precies.
Of uhh, niet veel tenminste
Hooguit een gebrek aan ervaring, maar dat valt wel te verhelpen.quote:
owhquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:14 schreef _Liquid_ het volgende:
Jij hebt gewoon nog nooit het plezier gehad om het mee te maken, het is geweldig.. en dan gaat ze zo een beetje bijna over haar nek.. jaa daarna keihard pakken en volblaffen met buf, vervolgens bloedend laten wegkruipen en in een hoekje laten uithuilen
Eventueel na afloop eroverheen pissen of biergooien
mooi, die zeurkous van een TS houdt ermee op dan; wat een gristenhondquote:
Verkapt "kut de kampers zijn weer terug van de camping uit zeeland topique"quote:Op maandag 24 juli 2006 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt "mijn vriendin durft niet te pijpen topique ?"
Ik kan er niks aan doen dat jij daar elk jaar heen moet met je ouders schatjequote:Op maandag 24 juli 2006 19:02 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Verkapt "kut de kampers zijn weer terug van de camping uit zeeland topique"
Zeggeh, die tjik van 31 he...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:25 schreef AnthonyZeus het volgende:
Die kuthoeren moeten gewoon wennen om een lul helemaal in te slikken! Hij is niet voor niets zo lang!!
grappig, die ontkenningsfase, maar zo voorspelbaarquote:Op maandag 24 juli 2006 19:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij daar elk jaar heen moet met je ouders schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |