Heb jij wel op school gezeten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef M-I-L-F het volgende:
Wattefok, echt, jezes, waarom wordt zo'n oude lul in een lidl-jurk zo ongelofeloos aanbeden?
[afbeelding]
Ik word er een beetje ziek van, dat gedoe om die kolerepaus.
Waarom zit er zoveel geld in die vieze godsdienst..
De Paus..
Het Christendom
wat heeft het christendom en talpa met de paus te makenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef M-I-L-F het volgende:
Wattefok, echt, jezes, waarom wordt zo'n oude lul in een lidl-jurk zo ongelofeloos aanbeden?
[afbeelding]
Ik word er een beetje ziek van, dat gedoe om die kolerepaus.
Waarom zit er zoveel geld in die vieze godsdienst..
De Paus..
Het Christendom
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:10 schreef Skaai het volgende:
Ik wist niet eens dat Lidl jurken verkocht!
Mercedes M-classe.quote:
Een zwarte mercedes!?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:09 schreef Furious het volgende:
[..]
Mercedes M-classe.
Die vent heeft meer stijl dan heel vaticaan bij elkaar!
Nee wit.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Een zwarte!?
Hoeveel pk's heeft die mercedes?
Die moet op z'n minst gepansert zijn geweest! Lijkt mij!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee wit.
Zal wel het goedkoopste model zijn geweest, daar niet van. Die ouwe gaat toch niet harder dan 5 km/h in z'n glazendoos.
Wat ik zag toen ik voorbij zapte langs het duitse ZDF, hing-ie met z'n armpje uit het raam (serieus).quote:Op woensdag 13 september 2006 21:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Die moet op z'n minst gepansert zijn geweest! Lijkt mij!
Tot z'n schouders, z'n hoofd is schotvrij zoals je ziet op de foto van de Mercedes Pope.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:03 schreef Tism het volgende:
Aangezien de paus een mogelijk doelwit is voor een aanslag, is de pausmobiel voorzien van kogelbestendig glas.
Bron: Wikipedia
![]()
Ja, anders zien ze hem helemaal niet! Natuurlijk!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:06 schreef Furious het volgende:
[..]
Tot z'n schouders, z'n hoofd is schotvrij zoals je ziet op de foto van de Mercedes Pope.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |