jups in de us of a gehad dit jaar, smaakt lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:37 schreef MaximusF1 het volgende:
Iemand Coca-Cola BlāK al geproefd ? Dit jaar gelanceerd in Frankrijk, onlangs ook in de USA...
[[url=http://www2.coca-cola.com/presscenter/img/imagebrands/blak_8oz_bottle_igallery.gif]afbeelding][/url] [[url=http://www2.coca-cola.com/presscenter/img/imagebrands/blak_4pk_igallery.gif]afbeelding][/url]
Dubbel zoveel caffeïne...
Die is inderdaad erg goed te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:58 schreef PimD het volgende:
[..]
Wij drinken altijd de Light variant van de Lidl cola, 37 cent
quote:
Wat Xebro zegt, maar voor Lidl Cola Light ipv zalm!quote:Op zondag 20 november 2005 04:37 schreef Xebrozius het volgende:
Lekkere zalm koop je vers.
Zalm uit blik lekker vinden is hetzelfde als zeggen dat je hondenstront prima te vreten vindt met een klein beetje peterselie.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:35 schreef VonHinten het volgende:
Alle ingrediënten zijnl zó rete slecht voor je. (en ja er is zoveel slecht voor je - maar cola zit wel in het rijtje asbest, radioactieve straling en cyankali)
mits bacardiquote:
Ik koop meestal de eigen merk van C-1000. Deze is, mits koud natuurlijk, zeer goed binnen te houden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef cygnusx het volgende:
Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over de beklagenswaardige vloeibare prut dat tegenwoordig voor cola moet doorgaan.![]()
Ik koop dus cola bij de golff supermarkt en eenmaal thuis aangekomen wou ik genieten van cola met ijsklontjes.
Dit ging tot mijn spijt toch minder plezant dan ik dacht.![]()
De cola blijft aan je gehemelte plakken alsmede de rest waar het zich langsheenbaant. Tevens worden je tanden dermate plakkerig/guur wat vervelend is en tevens heel slecht voor je tanden! Ook verpest dit tevens mijn rust in de zon!
Is dit nu de cola waar de jeugd van tegenwoordig mee moet leven?![]()
Ja, da's helemaal kutquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:06 schreef Ericjuh het volgende:
ook een punt waar ik me altijd dood aan erger..
door omstandigheden kan ik (helaas) geen alcahol drinken.. daar baal ik van!! maar goed.. gelukkig zijn d'r alternatieven waar ik genoege mee neem (bitterlemon, red bull).
maar goed.. zaterdags gaan we altijd voorzitten of ik ga naar een verjaardag. En elke keer erger ik me dood dat ze daar met aldi of zo'n fucking C merk aan komen lopen terwijl iedereen heineken/grolsch drinkt en de dames de duurste mixjes mogen maken..
Prutsers... snappen jullie het niet.. Jullie gaan toch ook geen brouwmeester drinken!!!!!
Je wenst me doodquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:40 schreef Merkie het volgende:
Godverdomme, Cola Light-drinkers moeten echt kapot. Hoe smerig is dat, zelfs de Coca Cola Light is niet te zuipen. Die vieze droge nasmaak, bwegh
.
Vraag me af waar ik verse cola kan krijgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[..]
Wat Xebro zegt, maar voor Lidl Cola Light ipv zalm!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |