* Thomzzzzz komt je zondag in Apeldoorn een fles First Choice naar je kop slingeren... wedden dat cola van B merken schadelijk is!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:56 schreef Yozzz het volgende:
* Yozzz schenkt nog een glas First Choice Cola in![]()
die knaap lult ja zo wat henquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:04 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
* Thomzzzzz komt je zondag in Apeldoorn een fles First Choice naar je kop slingeren... wedden dat cola van B merken schadelijk is!![]()
joa onniequote:
Sommige van de bovenstaande stoffen dus, waar jij het over hebt is denk ik oorspronkelijke coca cola formule.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
The pharmacologically active ingredient of coca is the alkaloid cocaine which is found in the amount of about 0.2% in fresh leaves. Besides cocaine, the coca leaf contains a number of other alkaloids, including Methylecgonine cinnamate, Benzoylecgonine, Truxilline, Hydroxytropacocaine, Tropacocaine, Ecgonine, Cuscohygrine, Dihydrocuscohygrine, Nicotine and Hygrine. Some of these non-narcotic chemicals are still used for the flavouring of Coca-Cola
Bron: all over the net
Sehnsuchtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Sehnsucht het volgende:
de enige cola die goed smaakt is Coca Cola. al die andere goedkope dingen vind ik niet te zuipen.
Pepsi![]()
Summit![]()
huismerken cola![]()
B t/m Z merk cola
Ik heb het overleefd!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:04 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
* Thomzzzzz komt je zondag in Apeldoorn een fles First Choice naar je kop slingeren... wedden dat cola van B merken schadelijk is!![]()
Die van de lidl is anders wel lekkerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef ruud.nl het volgende:
je koopt toch ook geen b-merk cola?
coca-cola![]()
Dat is wel erg ja .quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:49 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ja echt hè..Ook als je ergens komt, op een receptie/feest/whatever, waar ze alleen Coca Cola Light hebben.
Ja jammer he, ik ben het eigenlijk een beetje vergeten, stom... ik had nog extra een kratje kutcola ingeslagen...quote:
Sowieso colaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Sehnsucht het volgende:
de enige cola die goed smaakt is Coca Cola. al die andere goedkope dingen vind ik niet te zuipen.
Pepsi![]()
Summit![]()
huismerken cola![]()
B t/m Z merk cola
Hehe snelweg cola van de super de boerrrrrrr. Ging je inderdaad van boeren ja .. ka uu tee spulquote:
Het is gewoon de enigste cola die er is, de rest mag zich eigen nog niet eens cola noemen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Sehnsucht het volgende:
Pepsi![]()
Summit![]()
huismerken cola![]()
B t/m Z merk cola
Eens!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:07 schreef j0rrit het volgende:
Alleen Coca Cola natuurlijk!
...bij iemand die ik ken hebben ze thuis altijd cola van de Aldi of Lidl. Van alle B-merken is deze toch nog het beste binnen te houden imho.
[afbeelding]
[edit] Typo: Had Cola Cola neergezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |