Die was dus uitverkocht ofzo. Die kar met alle productenpruttel moest nog langskomen daar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:31 schreef koentjuh18 het volgende:
Volgens mij verkopen ze toch ook gewoon coca cola?
Beetje dom dus;)
tis puur gemak. De golff zit hier het dichtst bij van alle supermarkten. Maar de Cola bij de Edah (afgezien van de té dure grote merken) zal wel hetzelfde effect produceren...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie koopt er dan ook bij de Golf![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Sehnsucht het volgende:
de enige cola die goed smaakt is Coca Cola. al die andere goedkope dingen vind ik niet te zuipen.
Pepsi![]()
Summit![]()
huismerken cola![]()
B t/m Z merk cola
River cola
Hella cola
Zit er dik inquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef cygnusx het volgende:
[..]
tis puur gemak. De golff zit hier het dichtst bij van alle supermarkten. Maar de Cola bij de Edah (afgezien van de té dure grote merken) zal wel hetzelfde effect produceren...
Dan ligt jouw verwachting van die cola ook niet zo hoogquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:53 schreef Radjesh het volgende:
Pepsi/Coca/Huismerkcola vind ik wel goed te zuipen![]()
Coca Cola word gemaakt van echte coca bladerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef PDOA het volgende:
Ik drink alleen cola gemaakt van echte coca bladeren!
Dat noemen ze nu "plantenextracten".quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:14 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]Coca Cola word gemaakt van echte coca bladeren
ja echtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:23 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Dat noemen ze nu "plantenextracten".![]()
Pepsi kan nog net, de rest -->quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Sehnsucht het volgende:
de enige cola die goed smaakt is Coca Cola. al die andere goedkope dingen vind ik niet te zuipen.
Pepsi![]()
Summit![]()
huismerken cola![]()
B t/m Z merk cola
ja, min de cocaine alkaloidenquote:
Inderdaad. De werkzame stof uit cocaine worden los verkocht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:51 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
ja, min de cocaine alkaloiden
die worden eruit gesloopt....voor de...handel?![]()
de werkzame stof in cocaine is cocaine smartassquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:52 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Inderdaad. De werkzame stof uit cocaine worden los verkocht.
Jah, want gewone cola is wel goed voor je tandenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef cygnusx het volgende:
Tevens worden je tanden dermate plakkerig/guur wat vervelend is en tevens heel slecht voor je tanden!
er zit geen cocaďne in cola, sukkel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:53 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
de werkzame stof in cocaine is cocaine smartass
wat heeeeeeeeerlijk dom lullnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef PDOA het volgende:
Ik drink alleen cola gemaakt van echte coca bladeren!
ZEG IK DAT GODVERDOMME DAN , MONGOLIDE BASTAARDquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef MortChill het volgende:
[..]
er zit geen cocaďne in cola, sukkel.
Wij drinken altijd de Light variant van de Lidl cola, 37 centquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:52 schreef Klonk het volgende:
Lidl Cola is anders best te doen, 52 cent voor 2 liter
Bek houden, werkloze klaploperquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:57 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
ZEG IK DAT GODVERDOMME DAN , MONGOLIDE BASTAARD
SYMPHATIEKquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:01 schreef veldmuis het volgende:
COCA COLA IS GEPRODUCEERD MET TOESTEMMING VAN THE COCA COLA COMPANY.
BEHALVE DE SMAAK, EN DE ASPARTAAN WAAR JE KANKER VAN KRIJGTquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:03 schreef freddygonzales het volgende:
Ik heb altijd cola light van Albert Heijn eigen merk. Niks mis mee.
WELLUS het is geen Coca Colaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:03 schreef freddygonzales het volgende:
bronquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:58 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
Coca Cola is gemaakt van ECHTE Coca bladeren.
Light-drinkersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:03 schreef freddygonzales het volgende:
The pharmacologically active ingredient of coca is the alkaloid cocaine which is found in the amount of about 0.2% in fresh leaves. Besides cocaine, the coca leaf contains a number of other alkaloids, including Methylecgonine cinnamate, Benzoylecgonine, Truxilline, Hydroxytropacocaine, Tropacocaine, Ecgonine, Cuscohygrine, Dihydrocuscohygrine, Nicotine and Hygrine. Some of these non-narcotic chemicals are still used for the flavouring of Coca-Colaquote:
zoooooowquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
The pharmacologically active ingredient of coca is the alkaloid cocaine which is found in the amount of about 0.2% in fresh leaves. Besides cocaine, the coca leaf contains a number of other alkaloids, including Methylecgonine cinnamate, Benzoylecgonine, Truxilline, Hydroxytropacocaine, Tropacocaine, Ecgonine, Cuscohygrine, Dihydrocuscohygrine, Nicotine and Hygrine. Some of these non-narcotic chemicals are still used for the flavouring of Coca-Cola
Bron: all over the net
Ja echt hč..quote:
* Thomzzzzz komt je zondag in Apeldoorn een fles First Choice naar je kop slingeren... wedden dat cola van B merken schadelijk is!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:56 schreef Yozzz het volgende:
* Yozzz schenkt nog een glas First Choice Cola in![]()
die knaap lult ja zo wat henquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:04 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
* Thomzzzzz komt je zondag in Apeldoorn een fles First Choice naar je kop slingeren... wedden dat cola van B merken schadelijk is!![]()
joa onniequote:
Sommige van de bovenstaande stoffen dus, waar jij het over hebt is denk ik oorspronkelijke coca cola formule.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
The pharmacologically active ingredient of coca is the alkaloid cocaine which is found in the amount of about 0.2% in fresh leaves. Besides cocaine, the coca leaf contains a number of other alkaloids, including Methylecgonine cinnamate, Benzoylecgonine, Truxilline, Hydroxytropacocaine, Tropacocaine, Ecgonine, Cuscohygrine, Dihydrocuscohygrine, Nicotine and Hygrine. Some of these non-narcotic chemicals are still used for the flavouring of Coca-Cola
Bron: all over the net
Sehnsuchtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Sehnsucht het volgende:
Pepsi![]()
Summit![]()
huismerken cola![]()
B t/m Z merk cola
Ik heb het overleefd!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:04 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
* Thomzzzzz komt je zondag in Apeldoorn een fles First Choice naar je kop slingeren... wedden dat cola van B merken schadelijk is!![]()
Die van de lidl is anders wel lekkerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef ruud.nl het volgende:
je koopt toch ook geen b-merk cola?
coca-cola![]()
Dat is wel erg ja .quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:49 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ja echt hč..Ook als je ergens komt, op een receptie/feest/whatever, waar ze alleen Coca Cola Light hebben.
Ja jammer he, ik ben het eigenlijk een beetje vergeten, stom... ik had nog extra een kratje kutcola ingeslagen...quote:
Sowieso colaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Sehnsucht het volgende:
Pepsi![]()
Summit![]()
huismerken cola![]()
B t/m Z merk cola
Hehe snelweg cola van de super de boerrrrrrr. Ging je inderdaad van boeren ja .. ka uu tee spulquote:
Het is gewoon de enigste cola die er is, de rest mag zich eigen nog niet eens cola noemen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Sehnsucht het volgende:
Pepsi![]()
Summit![]()
huismerken cola![]()
B t/m Z merk cola
Eens!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:07 schreef j0rrit het volgende:
Alleen Coca Cola natuurlijk!
...bij iemand die ik ken hebben ze thuis altijd cola van de Aldi of Lidl. Van alle B-merken is deze toch nog het beste binnen te houden imho.
[afbeelding]
[edit] Typo: Had Cola Cola neergezet.
jups in de us of a gehad dit jaar, smaakt lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:37 schreef MaximusF1 het volgende:
Iemand Coca-Cola BlāK al geproefd ? Dit jaar gelanceerd in Frankrijk, onlangs ook in de USA...
[[url=http://www2.coca-cola.com/presscenter/img/imagebrands/blak_8oz_bottle_igallery.gif]afbeelding][/url] [[url=http://www2.coca-cola.com/presscenter/img/imagebrands/blak_4pk_igallery.gif]afbeelding][/url]
Dubbel zoveel caffeďne...
Die is inderdaad erg goed te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:58 schreef PimD het volgende:
[..]
Wij drinken altijd de Light variant van de Lidl cola, 37 cent
quote:
Wat Xebro zegt, maar voor Lidl Cola Light ipv zalm!quote:Op zondag 20 november 2005 04:37 schreef Xebrozius het volgende:
Lekkere zalm koop je vers.
Zalm uit blik lekker vinden is hetzelfde als zeggen dat je hondenstront prima te vreten vindt met een klein beetje peterselie.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:35 schreef VonHinten het volgende:
Alle ingrediënten zijnl zó rete slecht voor je. (en ja er is zoveel slecht voor je - maar cola zit wel in het rijtje asbest, radioactieve straling en cyankali)
mits bacardiquote:
Ik koop meestal de eigen merk van C-1000. Deze is, mits koud natuurlijk, zeer goed binnen te houden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef cygnusx het volgende:
Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over de beklagenswaardige vloeibare prut dat tegenwoordig voor cola moet doorgaan.![]()
Ik koop dus cola bij de golff supermarkt en eenmaal thuis aangekomen wou ik genieten van cola met ijsklontjes.
Dit ging tot mijn spijt toch minder plezant dan ik dacht.![]()
De cola blijft aan je gehemelte plakken alsmede de rest waar het zich langsheenbaant. Tevens worden je tanden dermate plakkerig/guur wat vervelend is en tevens heel slecht voor je tanden! Ook verpest dit tevens mijn rust in de zon!
Is dit nu de cola waar de jeugd van tegenwoordig mee moet leven?![]()
Ja, da's helemaal kutquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:06 schreef Ericjuh het volgende:
ook een punt waar ik me altijd dood aan erger..
door omstandigheden kan ik (helaas) geen alcahol drinken.. daar baal ik van!! maar goed.. gelukkig zijn d'r alternatieven waar ik genoege mee neem (bitterlemon, red bull).
maar goed.. zaterdags gaan we altijd voorzitten of ik ga naar een verjaardag. En elke keer erger ik me dood dat ze daar met aldi of zo'n fucking C merk aan komen lopen terwijl iedereen heineken/grolsch drinkt en de dames de duurste mixjes mogen maken..
Prutsers... snappen jullie het niet.. Jullie gaan toch ook geen brouwmeester drinken!!!!!
Je wenst me doodquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:40 schreef Merkie het volgende:
Godverdomme, Cola Light-drinkers moeten echt kapot. Hoe smerig is dat, zelfs de Coca Cola Light is niet te zuipen. Die vieze droge nasmaak, bwegh
.
Vraag me af waar ik verse cola kan krijgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[..]
Wat Xebro zegt, maar voor Lidl Cola Light ipv zalm!
Zouden ze dat er ook opzetten als ze geen toestemming haddenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:01 schreef veldmuis het volgende:
COCA COLA IS GEPRODUCEERD MET TOESTEMMING VAN THE COCA COLA COMPANY.
Bij wat voor kansloze sukkels kom jij over de vloer waar ze dat doen? Goedkope cola overgieten in een Coca-Cola flesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:35 schreef dVTB het volgende:
De meeste goedkope cola's smaken naar hun prijs: goedkoop. Het verschil tussen Pepsi en een goedkope cola proef ik niet, al is de light-cola van Pepsi wel oké. Verder toch echt graag Coca-Cola, op eenzame hoogte de beste.
Wat trouwens erg is, zijn mensen die je goedkope cola voorschotelen die ze inschenken uit een Coca-Cola fles. Denken ze nou echt dat je het verschil niet proeft? Wil je goedkope cola drinken, prima, maar ga dan niet net lopen doen alsof je Coca-Cola schenkt.
Om maar niet te spreken van het koolzuur dat verloren gaat tijdens de "overdracht"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:46 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Bij wat voor kansloze sukkels kom jij over de vloer waar ze dat doen? Goedkope cola overgieten in een Coca-Cola fles![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |