Die was dus uitverkocht ofzo. Die kar met alle productenpruttel moest nog langskomen daar.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:31 schreef koentjuh18 het volgende:
Volgens mij verkopen ze toch ook gewoon coca cola?
Beetje dom dus;)
tis puur gemak. De golff zit hier het dichtst bij van alle supermarkten. Maar de Cola bij de Edah (afgezien van de té dure grote merken) zal wel hetzelfde effect produceren...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie koopt er dan ook bij de Golf![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Sehnsucht het volgende:
de enige cola die goed smaakt is Coca Cola. al die andere goedkope dingen vind ik niet te zuipen.
Pepsi![]()
Summit![]()
huismerken cola![]()
B t/m Z merk cola
River cola
Hella cola
Zit er dik inquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef cygnusx het volgende:
[..]
tis puur gemak. De golff zit hier het dichtst bij van alle supermarkten. Maar de Cola bij de Edah (afgezien van de té dure grote merken) zal wel hetzelfde effect produceren...
Dan ligt jouw verwachting van die cola ook niet zo hoogquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:53 schreef Radjesh het volgende:
Pepsi/Coca/Huismerkcola vind ik wel goed te zuipen![]()
Coca Cola word gemaakt van echte coca bladerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef PDOA het volgende:
Ik drink alleen cola gemaakt van echte coca bladeren!
Dat noemen ze nu "plantenextracten".quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:14 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]Coca Cola word gemaakt van echte coca bladeren
ja echtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:23 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Dat noemen ze nu "plantenextracten".![]()
Pepsi kan nog net, de rest -->quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Sehnsucht het volgende:
de enige cola die goed smaakt is Coca Cola. al die andere goedkope dingen vind ik niet te zuipen.
Pepsi![]()
Summit![]()
huismerken cola![]()
B t/m Z merk cola
ja, min de cocaine alkaloidenquote:
Inderdaad. De werkzame stof uit cocaine worden los verkocht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:51 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
ja, min de cocaine alkaloiden
die worden eruit gesloopt....voor de...handel?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |