Ja en. Ik wil gewoon in korte broek en halterhemd gaan. Maar dat mocht dus nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:43 schreef Sanne het volgende:
Zeur niet, je bent geslaagd.
misschien heeft ie wel zn diploma stucken, of stratenmaken. dan kan het welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef Sanne het volgende:
Je kunt later ook niet in je korte broek en halterhemd naar het werk.
Wen er maar vast aan.
Bang om buiten te komen ofzo?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja en. Ik wil gewoon in korte broek en halterhemd gaan. Maar dat mocht dus niet![]()
Ben allang blij dat ik diploma heb. Dat ze het maar opsturen![]()
gewoon in je korte broek heen gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Moet ik van die kakkerlakken ook nog netjes gekleed zijn; Dus in lange broek en een jasje of een pak.
Weet je hoe fucking warm het is eikels. Ik wil dat papiertje en dan opzouten.![]()
![]()
En dan zo lekker zweten enzoquote:
En jij met een: Stiekem-heb-ik-geen-diploma-in-mijn-hele-leven-behaald-dus-ben-ik-jaloers-postquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:26 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Jahaa...stiekem het joepie- ik-heb-mijn-diploma-topic!
Daar was laatst een topic over.quote:
Dat schoffelexamen was best moeilijk hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:36 schreef Orcaman1984 het volgende:
Wees blij dat je je BLO examen hebt gehaald!
HBOquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:30 schreef skippy22 het volgende:
Je maakt wat mee sand stormMaar ben je nu blij met je ivbo diploma ??
Ohoh. Daar heb je hard van gestudeerd zekerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |