Ja en. Ik wil gewoon in korte broek en halterhemd gaan. Maar dat mocht dus nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:43 schreef Sanne het volgende:
Zeur niet, je bent geslaagd.
misschien heeft ie wel zn diploma stucken, of stratenmaken. dan kan het welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef Sanne het volgende:
Je kunt later ook niet in je korte broek en halterhemd naar het werk.
Wen er maar vast aan.
Bang om buiten te komen ofzo?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja en. Ik wil gewoon in korte broek en halterhemd gaan. Maar dat mocht dus niet![]()
Ben allang blij dat ik diploma heb. Dat ze het maar opsturen![]()
gewoon in je korte broek heen gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Moet ik van die kakkerlakken ook nog netjes gekleed zijn; Dus in lange broek en een jasje of een pak.
Weet je hoe fucking warm het is eikels. Ik wil dat papiertje en dan opzouten.![]()
![]()
En dan zo lekker zweten enzoquote:
En jij met een: Stiekem-heb-ik-geen-diploma-in-mijn-hele-leven-behaald-dus-ben-ik-jaloers-postquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:26 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Jahaa...stiekem het joepie- ik-heb-mijn-diploma-topic!
Daar was laatst een topic over.quote:
Dat schoffelexamen was best moeilijk hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:36 schreef Orcaman1984 het volgende:
Wees blij dat je je BLO examen hebt gehaald!
HBOquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:30 schreef skippy22 het volgende:
Je maakt wat mee sand stormMaar ben je nu blij met je ivbo diploma ??
Ohoh. Daar heb je hard van gestudeerd zekerquote:
Ernstig om te weten dat infantiele mongolen, die teksten maken zoals een ongeïntegreerde Turk dat zou doen, een HBO papiertje kunnen halen.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ernstig om te weten dat infantiele mongolen, die teksten maken zoals een ongeïntegreerde Turk dat zou doen, een HBO papiertje kunnen halen.
Ben je nu al jaloersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ohoh. Daar heb je hard van gestudeerd zeker
Dat wordt later een villa met rolls voor de deur
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ernstig om te weten dat infantiele mongolen, die teksten maken zoals een ongeïntegreerde Turk dat zou doen, een HBO papiertje kunnen halen.
En jij als HBO-er zijnde, hebt niet de ballen om gewoon je korte broek aan te durven trekken?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Moet ik van die kakkerlakken ook nog netjes gekleed zijn; Dus in lange broek en een jasje of een pak.
Weet je hoe fucking warm het is eikels. Ik wil dat papiertje en dan opzouten.![]()
![]()
Ik zit hier toch lekker op het werk in korte broekquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef Sanne het volgende:
Je kunt later ook niet in je korte broek en halterhemd naar het werk.
Wen er maar vast aan.
pappie en mammie of van de schoolleiding?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
In het eerste geval ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
pappie en mammie of van de schoolleiding?
In dat laatste geval: laat ze de pokke krijgen
Dus het is al geweest?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
In het eerste geval ook.
Gelukkig had ik een korte broek aan en een t-shirt.
En al die eikels met pakken he![]()
![]()
![]()
Ja vanmiddag was het ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:03 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dus het is al geweest?
Maar welbeschouwd stond je eigenlijk wel voor schut in je korte kloffie tussen al die nette HBO-ers.![]()
Nee je hebt het ook verzonnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja vanmiddag was het ja.
Ja en. Ik zie ze toch nooit meer.
Studenten![]()
nou ja zeg...'k bedoelde het positief hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En jij met een: Stiekem-heb-ik-geen-diploma-in-mijn-hele-leven-behaald-dus-ben-ik-jaloers-post
Het is wel duidelijk waarom jij mod geworden bent.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:49 schreef The_Terminator het volgende:
diploma uitrijking
Zeur niet, dom foutjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waarom jij mod geworden bent.
Vanmiddag? Dus je TT was gewoon verzonnen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja vanmiddag was het ja.
Ja en. Ik zie ze toch nooit meer.
Studenten![]()
True truequote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is en blijft -sandstorm- he..
voor hem geldt.. een dag geen klaagbaaktopics geopend een dag niet geleefd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |