Kunnen ze niet thuis bezorgen. Dit is helemaal klote uiteraardquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je moet er online bestellen en dan kan je daarna het artikel meenemen. Maar ik wil het artikel NU hebben, niet straks pas. Bovendien moet ik dan te lang wachten voordat de afhaalbalie open gaat![]()
get a life of zo nerdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar ik wil het artikel NU hebben. Niet morgen of overmorgen.
Wat heeft twee duimen en is jou zat? IK!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
get a life of zo nerd
of ga bij je mama gaan huilen
steek je duimen in je kont homoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat heeft twee duimen en is jou zat? IK!![]()
Je verwart me met iemand die jouw reactie wel boeit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:06 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
steek je duimen in je kont homo
Nee, slotje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Grdverdegrdver, heb ik met ze afgesproken dat ik het artikel om 15:00 kan ophalen, zeggen ze ineens dat het niet op voorraad is!Stelletje hoeren, dan had ik het ook ergens anders kunnen bestellen met dezelfde levertijd, alleen een stuk goedkoper! Ik heb dat ding NU nodig en niet wanneer jullie eventueel zin hebben om me dat te leveren!
Kan ik deze bestelling nog annuleren?
Tuurlijk, je mag hem zelfs weer terug brengen 7 dagen nadat je het binnen hebt gekregen waarbij je het geld weer terug moet krijgen ( mits op internet besteld ).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Grdverdegrdver, heb ik met ze afgesproken dat ik het artikel om 15:00 kan ophalen, zeggen ze ineens dat het niet op voorraad is!Stelletje hoeren, dan had ik het ook ergens anders kunnen bestellen met dezelfde levertijd, alleen een stuk goedkoper! Ik heb dat ding NU nodig en niet wanneer jullie eventueel zin hebben om me dat te leveren!
Kan ik deze bestelling nog annuleren?
Wie bestelt er nou hardware bij een hoer,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb het artikel geannuleerd. Stelletje hoeren daar![]()
SM-kettingen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Wie bestelt er nou hardware bij een hoer,!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |