En in je vorige post staat dat je regelmatig scant....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:38 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen. Die dingen trekken alleen maar CPU power, en ik heb in 12 jaar computer gebruik nog nooit een virus gehad.
En dan is het te laat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:38 schreef Lunar het volgende:
[..]
Merk het vanzelf wel mocht ik er ooit eens eentje hebben.
Ik scan op spyware, waar dit topic dus over gaat. Wel opletten hequote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:54 schreef yosander het volgende:
[..]
En in je vorige post staat dat je regelmatig scant....
[..]
En dan is het te laat.
f8 tijdens het opstarten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:21 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nee, PIJPEN. Nee ik bedoel veilige modus.
[..]
Het is namelijk vakantie he.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:10 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik scan op spyware, waar dit topic dus over gaat. Wel opletten he![]()
Een domme limbo zou zeggen 'Zoeen hendig sjieke gare n00b totally n00b pwnd de bis gepwnd wie unne n00b'.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:21 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nee, PIJPEN. Nee ik bedoel veilige modus.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een domme limbo zou zeggen 'Zoeen hendig sjieke gare n00b totally n00b pwnd de bis gepwnd wie unne n00b'.
Amen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een domme limbo zou zeggen 'Zoeen hendig sjieke gare n00b totally n00b pwnd de bis gepwnd wie unne n00b'.
Waarom leer je niet eens gewoon met een computer om te gaan....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:17 schreef MiRRoRMaN het volgende:
WAAROM GAAN SPYWARE MAKERS NIET GEWOON DOOD?!
Download dan oko een anti-spyware pakket. Eentje die legaal is enzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Nee, LUL ik had een "anti-spyware" progje gedownload om te proberen van een warez site die normaal altijd wel betrouwbaar is. Echter dit keer bleek het een spyware pretpakket te zijn.
Als je je Windows naar de kloten wil hebben moet je dat inderdaad installerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef Dementor het volgende:
Hitman Pro.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nee, LUL ik had een "anti-spyware" progje gedownload om te proberen van een warez site die normaal altijd wel betrouwbaar is. Echter dit keer bleek het een spyware pretpakket te zijn.
Ja, het is ook zo lekker optioneel he?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:12 schreef Nosh het volgende:
Spywaremakers gaan niet dood, omdat domme falers zoals de TS hun troep blijven installeren.
Sim-pel.
Of je pakt gewoon een goede firewall en enkel scene spul.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:13 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ja, het is ook zo lekker optioneel he?
![]()
Kijk als jij inderdaad alleen MSPaint gebruikt en een browsertje op Fok dan zal de kans op spyware vrijwel nihil zijn....
Dat heeft allemaal geen zin pikko. Ik zit me hier werkelijk kapot te lachen om wat mensen allemaal aan "advies" geven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:27 schreef InsertCredit het volgende:
Of je pakt gewoon een goede firewall en enkel scene spul.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:27 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Of je pakt gewoon een goede firewall en enkel scene spul.
1) Je wist niet dat Windows XP en veilige modus geen probleem is,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:36 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal geen zin pikko. Ik zit me hier werkelijk kapot te lachen om wat mensen allemaal aan "advies" geven.
Een firewall houdt enkel die verzendingen tegen, meer niet. Dan heb je nog altijd al die spy en adware draaien.
En scenespul? Hahahahaha je hebt geen idee tegen wie je het hebt.![]()
Blaat blaat. Alle professionele firewalls beschikken over script-, popup-blockers en component controls.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:55 schreef raptorix het volgende:
De eerste firewall die spyware tegenhoud moet nog komen, tenzij je meer met proxies als MS ISA server gaat werken, maar dan werkt ook gelijk de helft van het internet niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |