ook spyware makers gaan gewoon dood !quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:17 schreef MiRRoRMaN het volgende:
WAAROM GAAN SPYWARE MAKERS NIET GEWOON DOOD?!
hoax!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ook spyware makers gaan gewoon dood !
opgelost slotje
Nee, LUL ik had een "anti-spyware" progje gedownload om te proberen van een warez site die normaal altijd wel betrouwbaar is. Echter dit keer bleek het een spyware pretpakket te zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:49 schreef joachim87 het volgende:
idd, krijg je als je met IE allemaal pr0nsites bezoekt
Is dat een goed progje dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:18 schreef InsertCredit het volgende:
Pak gewoon hijackthis en fuck de rest
Daarom scan ik altijd gedownloade bestanden van een warez site op virussen, een paar seconden werk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nee, LUL ik had een "anti-spyware" progje gedownload om te proberen van een warez site die normaal altijd wel betrouwbaar is. Echter dit keer bleek het een spyware pretpakket te zijn.
Ik gebruik trouwens Opera, en niet alles qua spyware heeft met browsers te maken zoals Firefox adepten altijd denken.
Dat ding is alleen voor browserhijacks, meer niet, dat doet Ad-Watch ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:48 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ja
lul niet en gebruik je verstand.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:40 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Dat ding is alleen voor browserhijacks, meer niet, dat doet Ad-Watch ook.![]()
Niet echt een programma wat je kan gebruiken als een leek en soms zelfs als kenner van Windows. TS hier een link met diverse betrouwbare programma'squote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:18 schreef InsertCredit het volgende:
Pak gewoon hijackthis en fuck de rest
quote:
Ik heb nooit spyware. Zonder virusscanner ook nog. En ja; ik scan regelmatig, maar er kan nooit iets gevonden wordenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:39 schreef ToYDoLL het volgende:
achja, ik heb gewoon Ad-aware, doet het prima, af en toe eens wat spyware, maja, dat heeft iedereendie windows gebruikt dan
Lul in je bek!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:39 schreef InsertCredit het volgende:
lul niet en gebruik je verstand.
Dat ding edit rechtstreeks je register zodat je zelf _alle_ troep eruit krijgt.
Hoe stompzinnig kun je zijn,
verbaast me niks dat je barst van de spyware
Da kannie in XP.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:44 schreef TheThirdMark het volgende:
![]()
Opstarten in veilige modus en blazen dat kreng. Werkt erg goed.
Nee, PIJPEN. Nee ik bedoel veilige modus.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:13 schreef veldmuis het volgende:
Blazen?
Naast het feit dat je een zaadpaal bent had je wel gelijk, bedankt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:39 schreef InsertCredit het volgende:
Dat ding edit rechtstreeks je register zodat je zelf _alle_ troep eruit krijgt.
Óf je hebt geen goede virusscannerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:03 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik heb nooit spyware. Zonder virusscanner ook nog. En ja; ik scan regelmatig, maar er kan nooit iets gevonden wordensaai hoor
Ik heb er gewoon geen. Die dingen trekken alleen maar CPU power, en ik heb in 12 jaar computer gebruik nog nooit een virus gehad. Merk het vanzelf wel mocht ik er ooit eens eentje hebben.quote:
Wil je dan niet dat ze gemarteld dood gaan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:17 schreef MiRRoRMaN het volgende:
WAAROM GAAN SPYWARE MAKERS NIET GEWOON DOOD?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |