NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:54 schreef DrDentz het volgende:
HOU JE BEK!!
LOL dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:55 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBRRRRRRRRRRRRRR skinny motherfucker
IK HEB TIETEN STOMME EIKEL EN DAAR GAAT HET NIET OVER NU, HET GAAT OVER ELLIPSEN, ECLIPEN EN ELIPSEN, DJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZ, BLIJF EENS ONTOPIC EIKELquote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:55 schreef chiren het volgende:
[..]
ALSOF IK HET NIET WEET!
Grow some tits![]()
![]()
![]()
![]()
Virtuele lippenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:57 schreef bolivian het volgende:
E-lips,!
Da's virtuele lieftalligheid, is het niet?
IK ZIE ZE ANDERS BIJNA NIET HET IS DAT JE BH DAARO IETS OMHOOG DRUKT HOOOOOOOOORRRRRR DOE ANDERS EENS NAAKTFOTO'S POSTEN DAN ALS JE TOCH BEZIG BENT DJJJJEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZquote:
Is dit je eerste open deur van vanavond?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:58 schreef chiren het volgende:
[..]
Virtuele lippen![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK HEB TIETEN STOMME EIKEL EN DAAR GAAT HET NIET OVER NU, HET GAAT OVER ELLIPSEN, ECLIPEN EN ELIPSEN, DJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZ, BLIJF EENS ONTOPIC EIKEL
WAT?! NEE NATUURLIJK NIET, M'N KAMERDEUR STAAT OOK OPEN AAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!111einszweiSPIEGELEI;d;d;D:;d:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
Is dit je eerste open deur van vanavond?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:01 schreef chiren het volgende:
[..]
WAT?! NEE NATUURLIJK NIET, M'N KAMERDEUR STAAT OOK OPEN AAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!111einszweiSPIEGELEI;d;d;D:;d:![]()
d;:D;:
![]()
!!11111111!!
HET IS NIET EENS EEN PUSH-UP-BH DUS NIKS!!!! WORDT ER NAAR BOVEN GEDUWD EN ZEIK NIET WAAR IK JOUW PIKFOTO DAN HE????? MIJN TIETEN ZIJN GEIL ENZO EN NAAKTFOTO'S ZIJN ORDINAIR ENZO :R :R :Rquote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:59 schreef chiren het volgende:
[..]
IK ZIE ZE ANDERS BIJNA NIET HET IS DAT JE BH DAARO IETS OMHOOG DRUKT HOOOOOOOOORRRRRR DOE ANDERS EENS NAAKTFOTO'S POSTEN DAN ALS JE TOCH BEZIG BENT DJJJJEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mik die cAPS uit!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
HET IS NIET EENS EEN PUSH-UP-BH DUS NIKS!!!! WORDT ER NAAR BOVEN GEDUWD EN ZEIK NIET WAAR IK JOUW PIKFOTO DAN HE????? MIJN TIETEN ZIJN GEIL ENZO EN NAAKTFOTO'S ZIJN ORDINAIR ENZO :R :R :R![]()
![]()
ga je mee, lekker foto's makenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
HET IS NIET EENS EEN PUSH-UP-BH DUS NIKS!!!! WORDT ER NAAR BOVEN GEDUWD EN ZEIK NIET WAAR IK JOUW PIKFOTO DAN HE????? MIJN TIETEN ZIJN GEIL ENZO EN NAAKTFOTO'S ZIJN ORDINAIR ENZO :R :R :R![]()
![]()
lezen kreng...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:06 schreef Pjotorzo het volgende:
Leg het verschil eens uit, ik ben benieuwd.![]()
NIET ZE ZIJN TOT ZOVER IK ZE KAN BEOORDELEN KLEIN DUS DOE DAN MAAR WET TSHIRT FOTO'S OFZO HE?!?!?!EN MIJN PIEMEL PAST NIET OP DE FOTO(quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
ZEIK NIET ZEURKOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Mik die cAPS uit!
't Is je eigen topic, for fuck's sake!
Ze zullen blij met je zijn, daar bij Biomedische Wetenschappen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:06 schreef Pjotorzo het volgende:
NEEquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Mik die cAPS uit!
't Is je eigen topic, for fuck's sake!
Ja, MITS je kapt met die ellipsenquote:
Google is your friendquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:06 schreef Pjotorzo het volgende:
--> PUB.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:09 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik wil wel een foto van mijn lul posten als jij er 1 van je tieten post missbliss, wel naakt natuurlijk
GEKZAK HET IS EEN RARquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:10 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
IJSMEIS.ZIP AJAJAJAJAJAJA
Dan had je ook BFW moeten doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ze zullen blij met je zijn, daar bij Biomedische Wetenschappen.
--> R&P [url=PWNEDDDDDDdz][Help, ik ben een homo die alles serieus neemtquote:
BWAWGAHA DAT GING DUS HELEMAAL VAUT1!1quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:11 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
--> R&P [url=PWNEDDDDDDdz][Help, ik ben een homo die alles serieus neemt][/url]
you wishquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:08 schreef chiren het volgende:
[..]
NIET ZE ZIJN TOT ZOVER IK ZE KAN BEOORDELEN KLEIN DUS DOE DAN MAAR WET TSHIRT FOTO'S OFZO HE?!?!?!EN MIJN PIEMEL PAST NIET OP DE FOTO() MAAR TOCH VIND IK JE BEST WEL AANTREKKELIJK ALLEEN WIL IK JE TOCH NOG IN WET TSHIRT ZIEN DUS JA!!!!!!!!!!!!???????????
Ik nomineer deze post voor de categorie 'most likely to never appear again on any forum"!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:11 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
--> R&P [url=PWNEDDDDDDdz][Help, ik ben een homo die alles serieus neemt][/url]
KIJK DIE SULLERIGE NERDFOTO's VANNEM OOK OP IN ZN FOTOBOEK, EENZAAM MET ZN BIERTJE, GEEN HUMOR HEBBENDquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:12 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
wat huil je nou mongool
ik nomineer deze user voor de categorie 'kut mongool die alles serieus neemt en nooit uitgenodigd wordt voor een barbe QUE? wat zeg je me nou kut hoerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik nomineer deze post voor de categorie 'most likely to never appear again on any forum"!
MET ZN ONZICHTBARE VRIEND OP DE FOTOquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:15 schreef chiren het volgende:
[..]
KIJK DIE SULLERIGE NERDFOTO's VANNEM OOK OP IN ZN FOTOBOEK, EENZAAM MET ZN BIERTJE, GEEN HUMOR HEBBEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kan ook langzaam dood hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:16 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
ik nomineer deze user voor de categorie 'kut mongool die alles serieus neemt en nooit uitgenodigd wordt voor een barbe QUE? wat zeg je me nou kut hoer'
kerel, tief ff een eind op met je achterlijke kut posts, het duurt nog wel even voordat je op mijn niveau zit dus ga maar ergens anders oefenen. met je hoofd![]()
Toevallig háát ik mensen. Dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:16 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
ik nomineer deze user voor de categorie 'kut mongool die alles serieus neemt en nooit uitgenodigd wordt voor een barbe QUE? wat zeg je me nou kut hoer'
kerel, tief ff een eind op met je achterlijke kut posts, het duurt nog wel even voordat je op mijn niveau zit dus ga maar ergens anders oefenen. met je hoofd![]()
Dit is anders wel een parel van magisch-realistische beeldvorming!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:18 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
MET ZN ONZICHTBARE VRIEND OP DE FOTO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
HOLY SHIT een hippie! Bestaan die nogquote:
..............MET ZN HOOFD AJAJAJAJAHHAHAHAHquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:18 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
MET ZN ONZICHTBARE VRIEND OP DE FOTO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
HIJ HAAT MENSENquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Toevallig háát ik mensen. Dus dat scheelt.
En verder heb ik weinig toe te voegen aan dat fraaie relaas van hierboven.
Ik moet zeggen dat jouw fotoboek behoorlijk zegt wie je bent!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:15 schreef chiren het volgende:
[..]
KIJK DIE SULLERIGE NERDFOTO's VANNEM OOK OP IN ZN FOTOBOEK, EENZAAM MET ZN BIERTJE, GEEN HUMOR HEBBEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja duh.. ik open louter kwaliteitstopicsquote:
Een stuk socialer en knapper dan jijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jouw fotoboek behoorlijk zegt wie je bent!
Ik weet van joligheid niet hoe hier op te reageren,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:21 schreef chiren het volgende:
[..]
HIJ HAAT MENSEN![]()
Spring alsjeblieft voor de trein, EMO*krassekrassekras*
Ik heb hier al een pik bij de hand.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:09 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik wil wel een foto van mijn lul posten als jij er 1 van je tieten post missbliss, wel naakt natuurlijk
HAHAHAH bronSTIG als een everzwijn bij volle maanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb hier al een pik bij de hand.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:23 schreef bolivian het volgende:
[..]
The blank space between your finger and the keyboard.
BRONSTIG!!!! Leer lezen, ventquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:23 schreef chiren het volgende:
[..]
HAHAHAH bronzig als een everzwijn bij volle maan![]()
LEKKERDING![]()
VENT?>!?>! IK BEN NOG EEN BROEKIE!!!!!quote:
Zeg, bronzige beer, zou jij niet eens rap naar bed gaan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:25 schreef chiren het volgende:
[..]
Als je onvoldoende kennis van de nederlandse taal bezit om een gevatte opmerking in je moerstaal terug te geven kun je dat ook normaal zeggen hoor, WAT EEN KUTREPLY WAS DAT![]()
![]()
![]()
En die vrouwen van IO zien je morgen helemaal niet meer staan!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:27 schreef chiren het volgende:
[..]
VENT?>!?>! IK BEN NOG EEN BROEKIE!!!!!
en ik heb het al VERANDERD, GODVERDEGODVER HALF ZES EN IK MOET NOG SLAPEN![]()
OPEN DAN EEN FOTOBOEK DAN KAN IK JE KOP ZIENquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:27 schreef chiren het volgende:
[..]
VENT?>!?>! IK BEN NOG EEN BROEKIE!!!!!
en ik heb het al VERANDERD, GODVERDEGODVER HALF ZES EN IK MOET NOG SLAPEN![]()
NEE, JE MOEDER staat over enkele ogenblikken weer voor de deur om te smeken om meer, maar ik geloof niet dat m'n hond er nog zin in heeftquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:27 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zeg, bronzige beer, zou jij niet eens rap naar bed gaan?
Je slaat allerlei essentiële leestekens over, om maar te zwijgen van hoofdletters.
Het her-examen staat voor de deur, neem ik aan?
Ik dacht al, bij zulks een kwaliteitstopic hoort een reply van hoog niveau!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:30 schreef chiren het volgende:
[..]
NEE, JE MOEDER staat over enkele ogenblikken weer voor de deur om te smeken om meer, maar ik geloof niet dat m'n hond er nog zin in heeft![]()
![]()
![]()
!!!!!
Dat komt nogquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:25 schreef Poit- het volgende:
Kut topic.
GODVERDOMME ALS DIE ER IS DAN SCHRIJF IK WEL IN JE FOTOBOEK WANT HIJ IS ER AL WEL MAAR ER MOET NOG EVEN EEN FOTOTOESTELSHITKUTDING BIJ MN FORUMREPLY'S, EN FOTOWSquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OPEN DAN EEN FOTOBOEK DAN KAN IK JE KOP ZIEN
Ik zal haar de groeten doen! En een paar blauwe ogen en gebroken armen, zodat je zelf voor je eten moet zorgen, zachtaardig moederskindjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik dacht al, bij zulks een kwaliteitstopic hoort een reply van hoog niveau!
Doe je haar de groeten?!
Wheehe.....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:30 schreef chiren het volgende:
[..]
NEE, JE MOEDER staat over enkele ogenblikken weer voor de deur om te smeken om meer, maar ik geloof niet dat m'n hond er nog zin in heeft![]()
![]()
![]()
!!!!!
KUTSMOESquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:32 schreef chiren het volgende:
[..]
GODVERDOMME ALS DIE ER IS DAN SCHRIJF IK WEL IN JE FOTOBOEK WANT HIJ IS ER AL WEL MAAR ER MOET NOG EVEN EEN FOTOTOESTELSHITKUTDING BIJ MN FORUMREPLY'S, EN FOTOWS![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil jou het wel BETER ZIEN DOEN, TOOS TIETLOOSquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wheehe.....
orginaliteit om half 6 is ook een kunst![]()
Hier bloeit iets moois,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:34 schreef chiren het volgende:
zachtaardig moederskindje
Helaas zal het geen verschil maken dat ik een schurfthekel aan je heb gekregen in het afgelopen uur. Anders had ik dat zeker nog even vermeld,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:38 schreef chiren het volgende:
Ja, een ban voor mij denk ik, ik ga even klagen omdat ik denk dat ik een ban krijg!![]()
Dat geeft niet, insgelijks zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:43 schreef bolivian het volgende:
[..]
Helaas zal het geen verschil maken dat ik een schurfthekel aan je heb gekregen in het afgelopen uur. Anders had ik dat zeker nog even vermeld,.
Dat is inderdaad geen lichte opgave!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:44 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
je zou bolivian maar moeten zijn
Denk je dat het helpt bij de beoordeling van je postgedrag?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:44 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat geeft niet, insgelijks zullen we maar zeggen![]()
Ik vraag niet om vergiffenisquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Denk je dat het helpt bij de beoordeling van je postgedrag?
zou je niet zeggen met zo'n hoofdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat zou ook geen zin hebben.
Er bestaat namelijk gerechtigheid, geloof me.
Whateverquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat zou ook geen zin hebben.
Er bestaat namelijk gerechtigheid, geloof me.
HAHAHAquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:52 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
zou je niet zeggen met zo'n hoofd![]()
[afbeelding]
Spitten in iemands fotoboek is inderdaad wel de makkelijkste manier,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:53 schreef chiren het volgende:
WhateverAlsof ik met dit mooie weer niets beters te doen zou hebben
![]()
Of heb je daar geen foto's van gemaakt?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Spitten in iemands fotoboek is inderdaad wel de makkelijkste manier,!
Lekker toch dat je nog geen eigen fotoboek hebt, stel je voor dat je buurman je zou herkennen van die keer op de parkeerplaats, [afbeelding].
pwnedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Lekker toch dat je nog geen eigen fotoboek hebt, stel je voor dat je buurman je zou herkennen van die keer op de parkeerplaats, [afbeelding].
Ik heb serieus geprobeerd om te lachen, maar meer dan een frons kwam er niet uitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hou op met stoken en geef die crackhead die in je bed ligt nog een beste beurt!quote:
Als je geen antwoord hebt, zeg dan niets.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:00 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik heb serieus geprobeerd om te lachen, maar meer dan een frons kwam er niet uit
Probeer het nog eens!
Moet jij zeggen, met je semi-intellectuele engelse onelinersquote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:02 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als je geen antwoord hebt, zeg dan niets.
Mijn one liners hebben meer inhoud dan jouw stapel afwijzingsbrieven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:03 schreef chiren het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, met je semi-intellectuele engelse oneliners![]()
![]()
Jouw oneliners hebben dezelfde inhoud als de cup van MissBliss, en dat is vrij weinigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Mijn one liners hebben meer inhoud dan jouw stapel afwijzingsbrieven.
Je kent m'n moeder toch, zei je?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:07 schreef chiren het volgende:
[..]
Jouw oneliners hebben dezelfde inhoud als de cup van MissBliss, en dat is vrij weinig![]()
Alhoewel ik me voor kan stellen dat je in je leven nog nooit echte borsten hebt gezien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |