JA DIE KAST WAAR JE OOK JE OPBLAASPOP IN HEBT VERSTOPTquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:35 schreef chiren het volgende:
[..]
WAT ZOEN JE ME NOU DE HELE TIJD, moet je soms nog uit de kast komen?
Wow, die opmerking was net iets slechter dan mijn hond opmerking, en dat zegt een hoopquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:41 schreef bolivian het volgende:
[..]
JA DIE KAST WAAR JE OOK JE OPBLAASPOP IN HEBT VERSTOPT![]()
![]()
.
Je moet trouwens de groeten hebben.
Ha!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:42 schreef chiren het volgende:
[..]
Wow, die opmerking was net iets slechter dan mijn hond opmerking, en dat zegt een hoop!!!
JE HEBT NU EEN STICKER IN JE SCHRIFTJE VERDIENDquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ha!
Ik hou me tenminste aan de geldende interpunctie!
Dat maakt mijn reactie verreweg superieur aan de jouwe.
Laat me raden: jouw stickers plakten niet vanwege de lichaamssappen van de hoofdmeester op je proefwerk, nadat hij je kort maar krachtig had duidelijk gemaakt dat je klas vier wel kon overslaan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:46 schreef chiren het volgende:
[..]
JE HEBT NU EEN STICKER IN JE SCHRIFTJE VERDIEND!
![]()
Das toevallig, die klas heb ik inderdaad overgeslagenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:49 schreef bolivian het volgende:
[..]
Laat me raden: jouw stickers plakten niet vanwege de lichaamssappen van de hoofdmeester op je proefwerk, nadat hij je kort maar krachtig had duidelijk gemaakt dat je klas vier wel kon overslaan?
Ik ga zo m'n bed inquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:56 schreef Saik0 het volgende:
Wat ik me afvraag he, zijn de mensen nu AL op.. of zijn de mensen al de hele nacht wakker!
Ik kan me best voorstellen dat je alle hulp kon gebruiken,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:55 schreef chiren het volgende:
[..]
Das toevallig, die klas heb ik inderdaad overgeslagen![]()
Jij hebt echt geen humorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je alle hulp kon gebruiken,.
Lees: het is jouw schuld.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:03 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daarom zijn we gedoemd om elkaar tot in den eeuwigheid nare verwensingen toe te werpen.
Zeg, dat is wel een heel makkelijke manier om er onderuit te komen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:05 schreef chiren het volgende:
[..]
Zal ik dan maar de eerste zijn die roept: ''HALT'', want ik ga slapen
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:08 schreef DrDentz het volgende:
HOU JE BEK!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |