Niks, lezen..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:35 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
wat heeft dit topic met epilepsie te maken dan
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:37 schreef MissBliss het volgende:
Dus elke keer als ik je sms stoor je je enorm?![]()
Kijk.. In mijn [jouw] telefoon als je dan... invoert krijg jesuf dus... Maar dan heb je nog zo'n scroll down-menutje en die geeft dan '..' dus ja.. dat neem je dan.. geen zin nog een puntje erbij te typen want wie weet wat je dan voor smiley-combinaties krijgt
![]()
Dus... zeik niet zo...
ga er nog meer op inquote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niks, lezen..
Of googlen werkt ook..
quote:
Ellips is dus het woord voor 3 puntjes.. voor [...] dus..quote:
ZOGM leer lezen nuobbbbbbbbquote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:40 schreef DrDentz het volgende:
ik gebruik altijd een eclipsbrilletje
ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ellips is dus het woord voor 3 puntjes.. voor [...] dus..
Neem nog een valproaatquote:
EN NU GA JE ZEKER WEER ZEIKEN DAT JE NIET WEET WAT EEN VALPROAAT IS??!!quote:
Ik denk eerder tijdens Nederlandsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:44 schreef Pjotorzo het volgende:
Hmmm, de laatste keer dat ik iets over ellipsen hoorde was in de wiskunde-les volgens mij.![]()
ik heb al gegoogled en het was een of ander medicijn waar ik geen zin had om meer over te lezen1/$1quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
EN NU GA JE ZEKER WEER ZEIKEN DAT JE NIET WEET WAT EEN VALPROAAT IS??!!![]()
![]()
:r:r;;:r:r;r:;R
DAAR STAAT EEN 'E' TEVEEL!!! NET ALS DAT ER EEN '.' TEVEEL STAAT IN EEN ELLIPS!!!quote:
Nou en.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:47 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
ik heb al gegoogled en het was een of ander medicijn waar ik geen zin had om meer over te lezen1/$1![]()
![]()
Nee joh, een ellips is een soort ovale vorm die je een functie kon geven of zoietsquote:
da's een elipsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 04:48 schreef Pjotorzo het volgende:
[..]
Nee joh, een ellips is een soort ovale vorm die je een functie kon geven of zoiets![]()
Het was met wiskunde iets in ieder geval![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |