Meki begon! Meki begon!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:58 schreef Posdnous het volgende:
Ja, laten we leuke dodentalcijfertjes gaan vergelijken. lekker boeiend allemaal.
waarom niet ??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:01 schreef TheShadow het volgende:
oww zijn het terroristen!!!
Die palestijnen krijgen van mij geen enkel respect... niets!
Grotendeels de schuld van Hezbollah, je pakt niet het jong van een beer en rent er dan mee naar je familie...quote:
maar wat vind jij ervanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Grotendeels de schuld van Hezbollah, je pakt niet het jong van een beer en rent er dan mee naar je familie...
Je zou denken dat na zoveel posts je nederlands wel langzaam beter wordt, maar het lijkt steeds schrijnender te wordenquote:
Je bedoelt wat ik voel? Helemaal niets, doden op zich interesseren me niet, het gaat me om het hoe en het waarom.quote:
wees niet bang.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:03 schreef Bombardier het volgende:
Ik hoorde dat Hezbollah ongeveer 10.000 raketten op Israel heeft gericht. Die lijken mij toch vrij simpel uit te schakelen, vanuit de lucht. Omdat Libanon en Hezbollah zich op die manier niet kunnen weren.
Waarom houdt Israel zich daar dan niet mee bezig?
Het klinkt zelfs een beetje Hebreeuws, met die dubbel "v".quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:05 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Je zou denken dat na zoveel posts je nederlands wel langzaam beter wordt, maar het lijkt steeds schrijnender te worden.
krijg ik nog antwoordquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:08 schreef TheShadow het volgende:
[..]
wees niet bang.
Errst de toegangswegen ... ter land, ter zee en in de lucht
Alles op zijn tijd!
Ik ben ook militair. Dit is een heuse doodsverwensing.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef Meki het volgende:
ze mogen van mij elkaar doodschieten ( Militairen en Hezbollah )
maar laat de burgers met rust
maar niet van Israelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:10 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik ben ook militair. Dit is een heuse doodsverwensing.
Het probleem met Hezbollah is dat ze meestal doelbewust burgers kiezen, nu toevallig een keer niet, behalve dat ze hun eigen burgers om onbegrijpbare redenen in deze ellende storten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef Meki het volgende:
ze mogen van mij elkaar doodschieten ( Militairen en Hezbollah )
maar laat de burgers met rust
Omdat joodse slachtoffers handig zijn voor Israel. Kunnen ze lekker zielig mee doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:03 schreef Bombardier het volgende:
Ik hoorde dat Hezbollah ongeveer 10.000 raketten op Israel heeft gericht. Die lijken mij toch vrij simpel uit te schakelen, vanuit de lucht. Omdat Libanon en Hezbollah zich op die manier niet kunnen weren.
Waarom houdt Israel zich daar dan niet mee bezig?
USA heeft gezegd Israel te steunenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Zodra de VS en de EU hier zich ook mee in gaan mengen door Israel steun te geven, is een derde wereldoorlog onvermijdelijk. Laten we hopen dat het niet zo ver komt.
Tsja, dat heeft de VS eigenlijk al gedaan, die kun je amper betichten van neutraliteit natuurlijk. En de EU zit gevangen in een web van bureaucratie, voordat DAAR eindelijk eens iets gebeurt...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Zodra de VS en de EU hier zich ook mee in gaan mengen door Israel steun te geven, is een derde wereldoorlog onvermijdelijk. Laten we hopen dat het niet zo ver komt.
Ah de slachtofferrol, al jaren favoriet onder de moslims, laat die Israeli''s ook eens.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:12 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Omdat joodse slachtoffers handig zijn voor Israel. Kunnen ze lekker zielig mee doen.
Ik hoop toch NIET dat mijn land die zionistische bezetter hulp gaat bieden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Wees maar gerust. Maar Bush waarschuwde Israel gisterenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |