Maar wat zag je dan precies??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:31 schreef CannaTime het volgende:
Echt té gruwelijk, wat me vandaag weer overkomen is.
Ik liep chillend in Vlaardingen centrum en ik ging richting het station. Ik kwam zo bij een kruispunt vlak voor een brug (Liesveld voor de insiders) en opeens komt er zo'n vuilniswagen de hoek om en die rijd zo over een vrouw heen, met dubbele banden. TE KANKERZIEK GEWOON
Mensen gingen helemaal flippen en ik stond daar helemaal para te worden, dat mens was zomaar op slag dood, alles zat onder het bloed, ik ging toen nog harder flippen. Mensen liepen met hun hand voor hun ogen erlangs, omdat het echt goor eruit zag. Uiteindelijk moest er een takelwagen komen om die vuilniswagen van die vrouw af te halen, ik wil het beeld wat ik zag niet eens uitleggen.
[afbeelding]
Rijnmond persbericht
Het was een vrouwquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:35 schreef _The_General_ het volgende:
Ik hoorde het op het nieuws, het was niet bekend toen of het een man of vrouw was. Zo weinig was er van over ......
Een bloederige en flink dode vrouw onder een vuilniswagen?quote:
'Pwnd by GGD'quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zouden ze in de rouwadvertentie zetten?
takelwagen takelt vuilniswagen van lichaam.... zodat ze bij het lijk kunnen komen...of wat daar van over is dus.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:38 schreef MrSASO het volgende:
Maar dan snap ik het verhaal niet met de takelwagen??
Moet die vrachtwagen er nog een keer overheen? Ze konden pas beginnen met 'opruimen' toen die vuilniswagen eraf was... Dat zegt wel genoeg over de situatiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:38 schreef MrSASO het volgende:
De vuilniswagen is blijkbaar niet helemaal 'doorgereden' en de vrouw lag dus nog onder de vuilniswagen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:38 schreef MrSASO het volgende:
Ja domme vraag van mijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:39 schreef EsDe het volgende:
[..]
takelwagen takelt vuilniswagen van lichaam.... zodat ze bij het lijk kunnen komen...of wat daar van over is dus.
kan moeilijk zeggen " Heey henk, zet 'm eens in z'n achteruit! " en 2M rijden met een lijk onder de wielen...![]()
Het is al laatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:41 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ja domme vraag van mij![]()
Het is wel smerig iedergeval, je staat echt verbaasd dan over hoeveel bloed iemand er in een mens zit.
Doordat er nogal wat aan het lijk mist,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zouden ze in de rouwadvertentie zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |