quote:23 Juli Paradiso (Try Out), Amsterdam (New) uitverkocht
24 Juli De Paap (Try Out), Den Haag (New) uitverkocht
27 Juli Kersouwe (Secret Gig), Heeswijk-Dinther (New) op uitnodiging
28 Juli Speakers (Try Out), Delft (New) uitverkocht
29 Juli IMAX (Try Out), Rotterdam (New) uitverkocht
25 Augustus Sweelpop Zweeloo
26 Augustus Eigen Show, Malieveld, Den Haag
07 Studentenfeest Leiden (New) Besloten
09 September Alblaspop Alblasserdam
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:54 schreef PDOA het volgende:
Let the bashing commence.
Arme Dinandt. xDquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:56 schreef amornl87 het volgende:
dnans jnksml: wat staat hier?
Haha, wat is hier nu zo geheim aan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:07 schreef Senang het volgende:
27 Juli Kersouwe (Secret Gig), Heeswijk-Dinther (New) op uitnodiging
Al 6 jaarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:05 schreef Georges het volgende:
Ik dacht dat ze bezig waren met het veroveren van de rest van de wereld.![]()
en dat de engelsen ook vinden dat hij raar praatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:50 schreef JeroenV het volgende:
Dat ze daar nu ook uitgekotst worden?
Mjah dat wordt keer op keer vooruit geschoven. Volgend voorjaar staat het nu geplanned.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:32 schreef Stansfield het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een nieuw album van ze uit?
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:58 schreef postinggirl het volgende:
[Henkjan Smits-mode]Ik gelóóf het niet als je zingt![/Henkjan Smits-mode]
1. Dat bandje is gelul.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
nieuwe, rauwe, sexy rock´n roll? Wát is er sexy aan die stel oude lullen op het podium? Zanger heeft tegenwoordig wel errug goed alles nageaapt wat hij kon vinden: het sjaaltje (vast nodig voor de grijze en kale plekken) van Pirates of the Carribbean, de muziek van U2 (je kunt het nu wel legaal een U2-coverbandje noemen, aangezien ze bij BvD Helter Skelter speelden).. Ik zag toevallig een optreden van ze op een festival, en vond voor het eerst Dinand niet zo vals klinken. Wat bleek:er draait tegenwoordig gewoon een bandje mee op het podium, voor als de heren het niet redden live!!! En dát wil doorbreken in het buitenland? Ik denk dat ze nog 1x flink gaan cashen dit jaar, de fans die ze nog over hebben gaan uitmelken, en er dan mee stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |