Zoiets wilde ik ook ongeveer posten, maar ik vroeg me af of TS het wel zou begrijpen.quote:
Laat ik het zo zeggen: Mocht (en ik zeg 'mocht') je ooit voor die opleiding slagen dan ben ik de laatste die brood bij je komt kopen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:13 schreef Skitmark het volgende:
Mijn situatie:
Ik ben broodbakker in opleiding, en ik hoorde in juni dat mijn contract vanaf 1 september niet word verlengt.
Ik meteen andere erkende leerbedrijven opgebeld en langsgegaan of daar nog ruimte was/is.
"Nee we hebbe u nog geen plek maar we bellen je zodra er een plek open komt.."
Ik te vreden naar huis... en heb me weer op me werk en dergelijke geconsentreerd....
Ik ongeveer een week geleden deze heren wederom gebeld of ze al meer wisten...
"Ja sorry we zijn al voorzien"![]()
![]()
![]()
Nu zit ik dus zonder leer bedrijf, en kan ik mijn opleiding niet langer voortzetten....
Dus nu moet ik voor augustus een nieuwe opleiding{=leerbedrijf] zien te vinden....
Mijn klaag: BEL ME VDOMME TRUG ALS JE DAT BELOOFD
dat was het Peace Out
Wijze les : vertrouw niemand !quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:13 schreef Skitmark het volgende:
Mijn situatie:
Mijn klaag: BEL ME VDOMME TRUG ALS JE DAT BELOOFD
Broodbakker?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:20 schreef Skitmark het volgende:
en wat voor beroep mogen jullie dan wel niet beoefenen....
Post je met spel fouten word je geflamed...post je correct word je geflamed .... WAT WIL JE NOUquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:18 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou naar de lerarenopleiding gaan! Daar lijk je erg geschikt voor, gezien je taalgebruik in de op!
Was het toeval dat 'word' goed gespeld was?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:21 schreef Skitmark het volgende:
[..]
Post je met spel fouten word je geflamed...post je correct word je geflamed .... WAT WIL JE NOU![]()
scherpquote:Was het toeval dat 'word' goed gespeld was?
Jeweet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:24 schreef veldmuis het volgende:
Oh, ik vind het trouwens wel klote voor je, dus niet dat je denkt dat ik het niet klote voor je vind, want dat vind ik wel! Echt! Foh Reahl!
okayhoorsorrydan:(quote:
Klopt. Wie weet wat jij er allemaal voor troep in smijtquote:
Mis ik iets???.....hmmmm spatie-brood......quote:
Ik typte:quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:30 schreef Skitmark het volgende:
[..]
Mis ik iets???.....hmmmm spatie-brood......
Trouwens wat is een skit, mark?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:32 schreef Skitmark het volgende:
.........r.....i....g....h...t...........![]()
Dat lijkt mij een skittle.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:40 schreef Skitmark het volgende:
*zucht*
Skitmark track?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:44 schreef Skitmark het volgende:
back on track plz*
Hij heeft ze te bruin gebakken denk ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:26 schreef arneaux het volgende:
Allemaal leuk, maar we weten niet waarom zn contract niet is verlengd?
Dat leerDE ik wel jah..... zo gemeenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:18 schreef Dickbride het volgende:
Brood is echt keilekker!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral van dat megadonkere oerbrood!! Leert de TS dat ook te maken? Want dan is ie mijn held
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |