Dat kan best, als je na het vervoer in de trein ook nog een bus moet hebben die maar 2 keer per uur rijdt, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:28 schreef El.Wulfo het volgende:
je bent een uur te laat omdat je 50 min vertraging had?...
knap om alle schuld aan de ns te geven...
maar 2 keer per uur? hier rijdt ie standaart 1 keer per uur...quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kan best, als je na het vervoer in de trein ook nog een bus moet hebben die maar 2 keer per uur rijdt, bijvoorbeeld.
En ik heb 's ochtends keuze uit 4 of 6 bussen per uur als ik naar school ga. Dus, zoals ik zei, 'bijvoorbeeld'.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
maar 2 keer per uur? hier rijdt ie standaart 1 keer per uur...
Ik zelfs 10. Als het geen zomerdienstregeling is, tenminstequote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En ik heb 's ochtends keuze uit 4 of 6 bussen per uur als ik naar school ga. Dus, zoals ik zei, 'bijvoorbeeld'.
Die zaten toch boven? Ik zat er dan onder. Hoop gestommel. We dachten dat er iemand aan het knokken was geslagen met de conducteur ofzo, uit woede!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:32 schreef Robsterr het volgende:
@OP: Ik zat ook in die trein.
En ik zat verdomme in die coupe waarin 20 luidruchtige spanjaarden bezig waren..doen ze dat thuis ook ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |