Heb ik het ineens gedaan he ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, KK jij omdat je een cheapo bent!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:30 schreef CasB het volgende:
Je had ook zonnebrand op moeten doen voordat je het ging halen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:33 schreef zoalshetis het volgende:
mijn geile tante zei altijd "goedkoop is duurkoop" terwijl ze een extra grote condoom om mijn leuter schoof.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:33 schreef zoalshetis het volgende:
mijn geile tante zei altijd "goedkoop is duurkoop" terwijl ze een extra grote condoom om mijn leuter schoof.
Factor 0,5. Verbrand je twee keer zo snelquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:24 schreef Drasss het volgende:
Factor 2 werkt ook niet zo goed he....
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:26 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Factor 0,5. Verbrand je twee keer zo snel.
Misschien moet je het de volgende keer niet opdrinken maar op je lichaam smeren; helpt echt!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
De tering.
Ik snel even een fles zonnebrand van een euro gekocht in de eurowinkel, mijn hele kop, pens en kuiten verbrand. Kan nu godverdomme niet eens meer een shirtje aan, zo'n pijn doet het.
KK Zonnebrand![]()
![]()
De simpele zielen onder ons hebben daar geen idee van. Zij janken achteraf op Fok.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef Renesite het volgende:
Tering, dat weet je zelf toch ook wel dat dat niet werkt
Dat is net als vertrouwen in de kreukelzone van de Suzuki Alto.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De simpele zielen onder ons hebben daar geen idee van. Zij janken achteraf op Fok.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De simpele zielen onder ons hebben daar geen idee van. Zij janken achteraf op Fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |