Seizoen 1 en 2 voor ¤ 28 p/stuk bij www.cd-wow.nl, seizoen 3 voor ¤ 34,99 bij Media Markt (Rotterdam) en seizoen 4 voor ¤ 35,05 bij www.mediaboetiek.nl.quote:
die moet ik ook nog steeds kopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Gesealed voor 25 euro inc.
er zijn er niet meerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:59 schreef slindenau het volgende:. Ga nu eerst maar nog meer super LE's van Evil Dead verzamelen
.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Gesealed voor 25 euro inc.
ik heb alle LE's die er toe doen alquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:54 schreef slindenau het volgende:
2e hands vast nog wel. Alleen betaal je dan wel het dubbele
.
Of bedoel je dat je alles al hebt.
21 juli wordt de EE gepresenteerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n waanzinnige slechte film willen hebben
anyways... gisteren ex-rental op de kop getikt:
[afbeelding]
Voor ¤ 5 en dan de 1-disc versieMeer geld heb ik niet over voor die helemaal niet zo geniale film
Ik zit er niet op te wachtenquote:
Waarschijnlijk daarom kopen mensen SHOWGIRLSquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:32 schreef wolfrolf het volgende:
Niet dat ik em vreselijk slecht vind. Ik haal em niet voor de grap op DVD
Sjaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:42 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk daarom kopen mensen SHOWGIRLS
Ik laat em in de seal, ga die film echt niet kijken hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n waanzinnige slechte film willen hebben
Eeeehm okee danquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik laat em in de seal, ga die film echt niet kijken hoor.
Het is gewoon een mooie box, met veel extra's...echt waar voor je geld (alleen een kutfilm dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |