Bron: nudistquote:Nudist (69) zont op parkeerplaats Utrecht
UTRECHT - De politie van Utrecht heeft een man bekeurd die poedelnaakt zat te zonnebaden op een parkeerplaat in de Domstad.
De agenten troffen de 69-jarige man aan op een parkeerplaats bij de Jaarbeurs. De inwoner van Utrecht zat heerlijk van de zon te genieten. Toen hem werd verteld dat dat niet de bedoeling kon zijn, verklaarde de zonliefhebber dat hij al jaren op deze manier van de zon te genieten.
Omdat hij geen identiteitsbewijs bij zich had werd hij meegenomen naar het bureau. Uiteindelijk werd hij met een bekeuring naar huis gestuurd en het advies om op zoek te gaan naar een nudistenstrand.
Ben je mal! Ze zouden eens echt moeten werken. TBSers en criminelen lopen vrij rond, die veroozaken ook geen overlast. Zo'n man wel, en hard rijders en mensen die zich niet kunnen identificerenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:05 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Bron: nudist
Mijn klacht? Laat zo`n man toch lekker zonnebaden in z`n nakie. Hij doet er niemand kwaad mee. Politie Utrecht, ga boeven vangen in plaats van eerlijke burgers lastig te vallen.
Wat is er erger aan zijn snikkel dan aan bijv zijn arm?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:10 schreef Geeranne het volgende:
Niet iedereen hoeft zijn lala te zien hoor.![]()
Mogen kinderen geen blote mensen zien?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Meneer zit in het openbaar in zijn blote tokus.... Stel je voor dat er kleine kinderen langs komen!
Die oudjes zijn gewoon ranzige sex beesten.
Je wordt tenslotte ook niet met kleren aan geboren, dus ja...quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:25 schreef doeka het volgende:
[..]
Mogen kinderen geen blote mensen zien?
Want?
Die man zat daar gewoon; deed niets; alleen maar zitten; daar loopt een kind geen trauma's van op, hoor!
En ook niet met een talenknobbel!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je wordt tenslotte ook niet met kleren aan geboren, dus ja...
Toch doe je het niet, volkomen terecht dat de politie ingrijpt, what's next, publiekelijk sex hebben op de parkeerplaats?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:25 schreef doeka het volgende:
[..]
Mogen kinderen geen blote mensen zien?
Want?
Die man zat daar gewoon; deed niets; alleen maar zitten; daar loopt een kind geen trauma's van op, hoor!
alsof dat al niet gedaan wordtquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Toch doe je het niet, volkomen terecht dat de politie ingrijpt, what's next, publiekelijk sex hebben op de parkeerplaats?
Maar sommige wel met een ik-irriteer-graag-andere-mensen-en-reageer-graag-offtopic knobbelquote:
waar zou hij die moeten latenquote:Omdat hij geen identiteitsbewijs bij zich had werd hij meegenomen naar het bureau
En mijn buurmeisje van 16?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:40 schreef mazaru het volgende:
Als mijn buurman van 80 hier naakt op de parkeerplaats gaat zitten, dan zou ik daar toch ook niet blij mee zijn
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:10 schreef Geeranne het volgende:
Niet iedereen hoeft zijn lala te zien hoor.![]()
Ja dát gaat weer te verquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:44 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Ik zou ook niet aangenaam verrast zijn als er een of andere bejaarde reetkever een duim in zijn aars zou stoppen, op mijn parkeerplaats.
Praat voor je zelf jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:57 schreef LENUS het volgende:
Helemaal eensch met TS, laat die ouwe bok lekker in zijn blote pik zitten. Niemand die daar last van heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |