Hmm..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:39 schreef Armageddon het volgende:
Zo! mogguh!!
Heb net al een gigantisch probleem opgelost op het werk. Mijn dag kan niet meer stuk. Vanavond vuurwerk op Scheveningen. w00t!
Dat had ik vanochtend bij de pomp al door.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:32 schreef Jarno het volgende:
Dit wordt 'm niet hoor, vandaag. Maar goed dat het bijna weekend is.
Vuurwerk roelt du sjit men! En het is maar 15 minuten van mijn huisje. \O/quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm..
Das leuk!
Eens kijken of ik nachtdienst heb (want ja eigenlijk heb ik die maar ja)..
Dan wil ik daar wel heen
Ken je dan niet beter gewoon met een biertje in je hand in je tuinstoel zinken ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vuurwerk roelt du sjit men! En het is maar 15 minuten van mijn huisje. \O/
Van de mijn een uurtje..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vuurwerk roelt du sjit men! En het is maar 15 minuten van mijn huisje. \O/
En ik heb 26 juli pas weer internet dus je ken ook niet naar mij toe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de mijn een uurtje..
Daarom kan het ook niet als ik nachtdienst heb want dan moet ik binnen een half uurtje thuis zijn en internet hebben
Whehehehe wat zal je afkicken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En ik heb 26 juli pas weer internet dus je ken ook niet naar mij toe.
Q.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:00 schreef Q. het volgende:
Landverrader.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:00 schreef Q. het volgende:
Landverrader.
.
Ik ga een megagroot luchtbed kopen voor op de campingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh K.
Wat ga jij allemaal voor burgerlijks doen dit weekend?
Ik ga 2 keer bbq-en en mijn auto in de was zetten denk ik.
In elk geval bedankt kanjer!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En ik heb 26 juli pas weer internet dus je ken ook niet naar mij toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |