word je cache geleegdquote:
Ik dus wel want ik weet niet wat dat doetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ik ben niet blonT
yepz ook dat heb ik gedaan
ik zat erop te wachtenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef Vliegvrager het volgende:
Kan een modje deze overtreder van de 550-pixels-policy even op de vingers tikken?
pfff hij had het topic ook nog kunnen splitsen en de vraag over de lenzen doorverwezen naar het centrale lenzen topic ofzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:46 schreef Gizz het volgende:
Dit slotje snap ik niet helemaal. De TS vraagt advies over 2 objectieven, een tas en een geheugenkaart en wordt verwezen naar een topic waar over specifieke camera's gepraat wordt?
Tuurlijk, de topicstart was aardig mager, maar als je dit verwijst naar een camera-topic dan kun je wel alle aankoopadviestopics (3x woordwaarde!) naar dat topic gaan verwijzen, of het nou iets met camera's te doen heeft of niet.
Dank jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
Fotowedstrijd februari 2006 [centraal topic]
Gewoon, ff tjekke of dat knoppie het doetquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, ff tjekke of dat knoppie het doet
beetje jammer dat ik dat nu pas lees....anders was ik er wel even gaan kijkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:30 schreef Ymke het volgende:
Ow en voor de mensen uit Utrecht en omstreken , vanavond begint het Maliebaanfestival ( piekenkermis) in Utrecht. Om 22.30 begint het vuurwerkspektakel(Lepelenburg)
Dat moeten alsnog de ontwikkelaars doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:17 schreef masser120 het volgende:
Ik heb de oplossing voor die magere 550pix brede foto's:
Neem een voorbeeld aan DPReview forum:
[afbeelding]
Verkoop je oplossing (hier een kruisje trouwens) maar aan Danny. Wij hebben het niet zo bedacht, we werken er alleen maar mee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:17 schreef masser120 het volgende:
Ik heb de oplossing voor die magere 550pix brede foto's:
Neem een voorbeeld aan DPReview forum:
[afbeelding]
ik heb de deur gesloten en het licht uitgedaan. Dank je voor het meldenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
Goed voor het Centrale topic
Welke digitale camera van Canon??
geen idee. Maar dat heb ik wel vaker hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Ynske het volgende:
yeondoo jung toegevoegde waarde van dit topic?
Foto verwijderdquote:Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef Schanulleke het volgende:
Foto's van vogels deeltje 5
Deze post hoort niet in het topic. User heeft ook geen toestemming om de foto te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |