Dat kunnen we pas goed beoordelen als de TS zijn beloofde foto plaatstquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:10 schreef Thorical het volgende:
[..]
Vraag blijft waarom er dan pas lekage optreed na 2,5 jaar?

omdat de scheur in de kraan pas nu is ontstaan/?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:10 schreef Thorical het volgende:
[..]
Vraag blijft waarom er dan pas lekage optreed na 2,5 jaar?

Dat duurt nog wel ff voordat dat goed droog isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef Ole het volgende:
De gevolgen van mijn kapotte kraan![]()
[afbeelding]

Volgens mij bestaat er echt geen speciaal droog appratuur.quote:

je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:23 schreef Ole het volgende:
Het is anders al behoorlijk heet nu. Maar er bestaan wel apparaten die vocht opzuigen hoor. Kun je huren bij Bo-rent.
En anders zo'n ding van Bison, vochtvreter. \
Ik heb al dag en nacht ventilator aan. Dat helpt ook.

Nog even en Ole heeft een nieuw huis man!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lol je gaat een lekkende kraan repareren en je komt uit op een hele nieuwe badkamer?

Hahahaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:48 schreef tnimble het volgende:
[..]
Nog even en Ole heeft een nieuw huis man!
@Dude, conflict, ?marsepein? rename dit topic eens gauw in "In 14 stappen van lekkende kraan naar nieuwe woning"![]()

als je er 10 jaar garantie bij krijgt op waterschade door die kraan: DOEN!quote:Op maandag 24 november 2008 17:08 schreef Ole het volgende:
Update: de toen nieuw gekregen kraan is weer kapotgegaan.
Nu komt de fabrikant hem zelf monteren. Maar ik weet niet of ik voor de derde keer zo'n kraan wil hebben
Oh ja, en TS is een zij

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |