O, kut, ik dacht dat hij hier in dit topic ook had gepost.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef Martijn23 het volgende:
evilwasp? is?
24 augustus pas! En tot die tijd iedereen horen vertellen hoe leuk het wel niet was en dan aan het eind zélf 12 dagen naar Bulgarije knallen!! Rrrrrrrrrrrquote:
24 aug is geen hoogseizoen meer in my opinion. Anyway, aan de prijs zal je het niet merken! Uit eten gaan met 3x drinken erbij (bijv. 3 halve liters Amstel / cocktails) voor *tromgeroffel* minder dan ¤5!quote:
Kijk zo moet dat en idd 24/8 is een mooie tijdquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:48 schreef VonHinten het volgende:
[..]
24 aug is geen hoogseizoen meer in my opinion. Anyway, aan de prijs zal je het niet merken! Uit eten gaan met 3x drinken erbij (bijv. 3 halve liters Amstel / cocktails) voor *tromgeroffel* minder dan ¤5!
Ik ook niet, lekker doorwerken.quote:
Kan je thuis voor de pc niet trekken dan? Of gaat het makkelijker daar?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik stap net m'n huis weer binnen!![]()
Drie weken door Scandinavië wezen trekken!![]()
Scandinavische vrouwenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:58 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Kan je thuis voor de pc niet trekken dan? Of gaat het makkelijker daar?![]()
Hehe mijn buik schudde anders 3x.. But then again: ik houd van matige grappen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Scandinavische vrouwen![]()
Tevens matige grap.
Me dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:52 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
O, kut, ik dacht dat hij hier in dit topic ook had gepost.
Maargoed, het is een usert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |