De scholen hebben ook vakantie hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:08 schreef Lo-gisch het volgende:
Uitkeringstrekker-topic.
Ik doe MBO dus heb vakantie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:08 schreef Lo-gisch het volgende:
Uitkeringstrekker-topic.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:08 schreef Lo-gisch het volgende:
Uitkeringstrekker-topic.
eensch, beetje zielig om lopen te janken terwijl veel mensen al bezig zijn met werken, en als je vakantie hebt, toch al wakker zijn.quote:![]()
Na 11 / 12 uur hoef je geen rekening meer te houden met slapende buren vind ik. Mits je weet dat diegene niet ziek is, of nachtdienst heeft gehad, o.i.d.
Maar na een uurtje of 11 niet lopen whinen over te hard geluid![]()
Hehe ik doe het zelf ook.. Student zijn schijnt zwaar te zijn, is niets van waar. MAAR! Ik loop nooit te whinen over te hard geluid. Komt waarschijnlijk ook doordaat ik toch wel overal doorheen slaap en zelfs met de gardienties open nog wel aan rust toe kom.. (en ik woon ook nog wel in een hoerenbuurt waar 3x per uur de vuilniswagen met achteruitrijd-sirene langskomt om 'schoon te maken' - man de hoerenstraat is de schoonste straat van Groningen!)quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:21 schreef Blinker het volgende:
Uitslapen tot 2 uur is![]()
Leve de student!![]()
Mensen met een totaal omgedraait nacht en dag ritmequote:Op donderdag 13 juli 2006 13:21 schreef bluebit het volgende:
[..]
eensch, beetje zielig om lopen te janken terwijl veel mensen al bezig zijn met werken, en als je vakantie hebt, toch al wakker zijn.
kan me niet voorstellen welke lamlul nu nog tot na 12-en in bed blijft liggen.
Niks studentquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:21 schreef Blinker het volgende:
Uitslapen tot 2 uur is![]()
Leve de student!![]()
Ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:21 schreef bluebit het volgende:
[..]
eensch, beetje zielig om lopen te janken terwijl veel mensen al bezig zijn met werken, en als je vakantie hebt, toch al wakker zijn.
kan me niet voorstellen welke lamlul nu nog tot na 12-en in bed blijft liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |