bedoel die collega op 10 meter afstand.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik ben die collega, vanaf nu
En Unreal Tournamentquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:01 schreef maduropa het volgende:
[..]
ja,
je weet
daag me niet uit
(tenzij het om paintballen gaat)
met dit weer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef Raphaelo29 het volgende:
ga eens werken met z'n allen dan!!!
Toch vind ik je lastigquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef maduropa het volgende:
[..]
bedoel die collega op 10 meter afstand.
en die zo vast weer achter het glas gaat staan.
niet mijn fijne review-collega's natuurlijk.![]()
Dat scheelt, wij ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef maduropa het volgende:
Hij vind maar dat ik lastig ben,
en vast ook vermoeiend.
Als jij inderdaad Postbode ben, kan je niet eens fokken onder het werk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef De_Postbode het volgende:
Jullie zijn allemaal ontslagen, uiteraard mag alleen ík Fok!en onder werktijd. Bij deze.
-De chef
LOLquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:18 schreef DzjieDub het volgende:
Patrick, ben jij dat? Ga eens aan het werk jongen.
Groeten,
je collega!
Ga je ook maar zelf de post rondbrengen.....in je korte broek.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef De_Postbode het volgende:
Jullie zijn allemaal ontslagen, uiteraard mag alleen ík Fok!en onder werktijd. Bij deze.
-De chef
Zo'n lastig veeleisend zeikwijf aandacht gevenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:08 schreef Lempke het volgende:
Fokkers, geef mijn collega maar effe wat aandacht. Hij voelt zich nogal![]()
Arm schaapje heeft geen aanspraak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |