Hmmmppffff jij haaaalt 't niet bij Sjeen en Five als 't om betonplaten gaatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of ik?
Is dit een oud-WGR-mod-reunie?
Spijker op de kop... Zoals Five ookal aangaf, wij hebben het ook niet op oplichterij. Alleen ging dit nu net een stapje te ver... Topic blijft dus dicht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:28 schreef heaven7 het volgende:
Ik zag er ook geen kwaad in? Alleen niet met namen en gegevens gaan smijten op het internet natuurlijk.
Maar die gegevens zijn toch weer verwijderd?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Spijker op de kop... Zoals Five ookal aangaf, wij hebben het ook niet op oplichterij. Alleen ging dit nu net een stapje te ver... Topic blijft dus dicht.
Heb ik dan zo weinig indruk gemaakt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hmmmppffff jij haaaalt 't niet bij Sjeen en Five als 't om betonplaten gaat![]()
Och wat zal ik eens zeggen ? Je hebt een ándere indruk gemaaktquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb ik dan zo weinig indruk gemaakt?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef Armageddon het volgende:
Binnenkort komt GS met een forum. Dan kan op dit hele fokforum gelukkig een groot slot.
kan GS niet opschieten? Ik moet wirken aan den schandpaal nagelenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef Armageddon het volgende:
Binnenkort komt GS met een forum. Dan kan op dit hele fokforum gelukkig een groot slot.
Nu lach je nog. Binnenkort is het over en sluiten met dit kinderforum.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
"Ga eens [insert intelligent woord met "eau"]" Zoiets?
Dat kan toch zo ook wel bij GS? Daar heb je geen feaurum voor nodig...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
kan GS niet opschieten? Ik moet wirken aan den schandpaal nagelen
Ja... zonde hoor.....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nu lach je nog. Binnenkort is het over en sluiten met dit kinderforum.
Ja! Met dank aan FOK! *proest*quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:45 schreef Zwaffel het volgende:
debby heeft haar geld terug
ze knijpt hem dus echt. Nu de andere mensen nog
nou,FOK wordt heeel hartelijk bedankt voor het oplossen van dit misdrijf. [/sarcasme]quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja! Met dank aan FOK! *proest*![]()
In je dromen ouwe.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:08 schreef Sjeen het volgende:
Open een topic in KLB zou ik zeggen...
Van jou droom ik niet... heb wel wat lekkerders om over te dromenquote:
Zei de hobbit....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Van jou droom ik niet... heb wel wat lekkerders om over te dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |