quote:
Wezenlijk verschil voor mijn gevoel. Het valt niet tegen vind ik. Het had alleen, tsja... mooier gekund.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
waarom schrijf je als minpunt: grafisch had mooier gekund. Dat geldt altijdGeluid had sterker gekund, spel had langer kunnen zijn etc. Zeg dan dat het grafisch tegenvalt of zo
Maar als de graphics in orde zijn, waarom dan klagen? Ik bedoel, je gaat toch niet bij elke game die er niet zo mooi uit ziet als Mass Effect of Gears of War zeggen dat het grafisch beter kon?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:08 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wezenlijk verschil voor mijn gevoel. Het valt niet tegen vind ik. Het had alleen, tsja... mooier gekund.
Maar goed, dan mag jij denken dat er 'grafisch tegenvalt staat', ofzo
.
Ik klaag niet, ik constateer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar als de graphics in orde zijn, waarom dan klagen? Ik bedoel, je gaat toch niet bij elke game die er niet zo mooi uit ziet als Mass Effect of Gears of War zeggen dat het grafisch beter kon?
ja ok danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik constateer.. Zeker omdat de PC-versie er goed uitziet en de 360-versie wonder boven wonder ongedetailleerde textures laat zien, lelijke schaduwen en slowdowns (al heeft de SAGE-engine daar sowieso wel een handje vol van...). Ik vergelijk het dan ook met de PC-versie en niet met andere 360-games he.
naja, afhankelijk van de situatie kun je nog wel vergelijken, maar je kunt idd niet zeggen dat een RTS niet dezelfde overweldigende details kent als bijvoorbeeld een FPSquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef =HellFire= het volgende:
Anders blijf je bezig met vergelijken. Sowieso is een game constant vergelijken met andere totaal verschillende games al een no-no in reviews, maar soms ontkom je er gewoon niet aan...
Precies.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
naja, afhankelijk van de situatie kun je nog wel vergelijken, maar je kunt idd niet zeggen dat een RTS niet dezelfde overweldigende details kent als bijvoorbeeld een FPS
Nee, maar je hebt zat mensen die alleen conclusie en cijfer bekijken en die snappen dat dan nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Precies.
Nou ja, misschien moet ik er nog bijzeggen: dit is een vergelijkende review. Maar ergens leek me dat wel evident... en zo dom zijn de lezers toch ook weer niet?![]()
![]()
Zelfs als ik de game vanaf september non-stop zou spelen zou je mij nog verslaan bij je eerste poging op mijn favo circuit volgens mijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:21 schreef twi het volgende:
[afbeelding]2 oktober
2 oktober
[afbeelding] 2 oktober [afbeelding]2 oktober
[afbeelding] 2 oktober [afbeelding]
Tot zover mijn nuttige bijdrage...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]2 oktober
2 oktober
[afbeelding] 2 oktober [afbeelding]2 oktober
Tot zover mijn nuttige bijdrage...
En een nog dikkere coop !quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat GoW, zit daar een dikke multiplayer bij?
Co-op??quote:
Nadruk lag echt op coop idd..... !quote:
Zoals ik al zei, het is een RTS voor mensen die nooit RTS games spelenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind LOTR:BFME2 echt super. Prachtig spel en van slowdowns merk ik weinig. Gameplay vind ik prima, al die RTS'en met alleen maar micromanagement vind ik veel te stressig.
De laatste RTS die ik gespeeld heb was Tiberian Sun, volgens mijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is een RTS voor mensen die nooit RTS games spelen.
Heel erg oversimplified.
oversimplifiedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is een RTS voor mensen die nooit RTS games spelen.
Heel erg oversimplified.
je hebt helemaal gelijk, maar einde van het jaar word het helemaal goed gemaaktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:19 schreef twi het volgende:
Moet wel even de zeurpiet uithangen dat ik de hoeveelheid titel die de moeite waard zijn wel erg pover vind. Prey is weinig voor me, wordt echt wachten of RS:V en Forza 2.
Ik ben PGR3 maar weer af en toe aan het doen. Vind het alleen zonde om 25 euro uit te geven voor 1 autootje (Mini Cooper), aangezien m'n CC is verlopen kan ik niet 60 credits los kopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:23 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb datzelfde hoor twi
Ik wacht al sinds GR:AW op een nieuwe titel die echt 60 euro waard is.
Denk dat ik na verloop van tijd wel genoeg gameplay-uren haal uit Dead Rising om 60 euro te rechtvaardigen. En daarna gaat het denk ik snel met o.a. Rainbow Six: Vegas, Splinter Cell: Double Agent, Viva Pinata en mogelijk Gears of War.
Al blijft het afwachten hoeveel ik koop
Want van eind augustus t/m oktober verschijnen er een stuk of 17 titels die ik wil
Dat wordt dus nog moeilijk kiezen
Daar heb ik eigenlijk niet zo heel veel aan nu ik lekker wil gamen in de vakantie. MotoGP was een sof door het gebrek aan een patch, Top Spin 2 en Table Tennis gingen vervelen. Ik zou zo graag een shooter als RS willen nu, niet normaal. Prey is me toch wat te weird voor MP.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, maar einde van het jaar word het helemaal goed gemaakt
Goeie vraag, ik dacht hetzelfde. Heb een van de makers in mijn lijst en uhm... gezien zijn gamer-motto vrees ik het ergste. Daar staat namelijk 'Hoopworld ;_;' in en dat betekent niet veel goeds. Tel daarbij op dat we er niks meer van gehoord hebben en dan ga je je toch afrvragen he....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:42 schreef retrospm het volgende:
Hoi, heeft iemand hier eigenlijk enig idee wat er met die Nederlandse game Hoopworld gebeurd is? Ik had er een tijd geleden hier wat over gelezen en ik dacht dat die al maanden uit moest zijn? Ik zie hem ook nergens op een planning staan behalve voor het voorjaar. En dat is toch al voorbij?
Zomer maanden zijn altijd al karig geweest met games, maakt niet uit op welke console + dat de 360 gewoon nog op gang moet komenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben PGR3 maar weer af en toe aan het doen. Vind het alleen zonde om 25 euro uit te geven voor 1 autootje (Mini Cooper), aangezien m'n CC is verlopen kan ik niet 60 credits los kopen.
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet zo heel veel aan nu ik lekker wil gamen in de vakantie. MotoGP was een sof door het gebrek aan een patch, Top Spin 2 en Table Tennis gingen vervelen. Ik zou zo graag een shooter als RS willen nu, niet normaal. Prey is me toch wat te weird voor MP.
erm wat bedoel je daarmee?quote:Heeft iemand 'm hier toevallig? Lock je de auto en dan kan iedereen er gewoon mee karren. Kunnen we eens lekker een avondje racen weer
Tsja, maar dat is zo jammer. Dit gat had perfect gevuld kunnen worden. Midtown Madness 4, waar blijf jequote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:55 schreef Gamedemon het volgende:
Zomer maanden zijn altijd al karig geweest met games, maakt niet uit op welke console + dat de 360 gewoon nog op gang moet komen
Volgens mij zette ik het wat raar neer, maar iemand die die Mini Cooper S koopt voor PGR3, kan hosten en de auto via de settings "locken" in de game dat iedereen 'm gebruikt. Hoeft niet iedereen dat kreng te kopen (lees: hoef ik niet 25 euro te dokken om 1 autootje van 60 MS-punten te downloaden wanneer we eens met een paar FOK!kers de draad oppakken en weer gaan racenquote:erm wat bedoel je daarmee?
ik ben trouwens bijna elke avond nog online met GRAW, daar zie ik alleen niemand meer in
Midtown madness 4 mag er van mij ook wel komen, heerlijke game op live was dat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar dat is zo jammer. Dit gat had perfect gevuld kunnen worden. Midtown Madness 4, waar blijf je
[..]
Volgens mij zette ik het wat raar neer, maar iemand die die Mini Cooper S koopt voor PGR3, kan hosten en de auto via de settings "locken" in de game dat iedereen 'm gebruikt. Hoeft niet iedereen dat kreng te kopen (lees: hoef ik niet 25 euro te dokken om 1 autootje van 60 MS-punten te downloaden wanneer we eens met een paar FOK!kers de draad oppakken en weer gaan racen).
quote:Burgermeester Las Vegas ontevreden over Rainbow Six
Nieuws | 14 juli 2006 - De burgermeester van Las Vegas zoekt een manier om Ubisoft's nieuwste titel Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas aan te klagen, omdat de setting van het spel niet gebaseerd zou zijn op werkelijke gebouwen in Las Vegas. Ubisoft reageerde hier fel op, volgens hen is dat namelijk juist de bedoeling. De ontwikkelaren van Rainbow Six: Vegas willen dat de speler het tactische element goed proeft, met als bijzaak mooie next-generation graphics en de glamour van Las Vegas.
Het spel behoort tot de fictie, net zoals boeken en films. Daarin wordt ook niet altijd de realiteit nageleefd, zo reageert Ubisoft.
Ik vind hem ook geweldig....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind LOTR:BFME2 echt super. Prachtig spel en van slowdowns merk ik weinig. Gameplay vind ik prima, al die RTS'en met alleen maar micromanagement vind ik veel te stressig.
Prey en BfmE is misschien niet voor iedereen maar prima voor anderen tot augustus / september. Tevens zijn er ook nog andere consoles.quote:Op zondag 16 juli 2006 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
Iedereen klaagt hier dat ze tot augustus/september niks interessant te kopen hebben, maar misschien is het al opgevallen dat er ook niks uitkomt tot die tijd?
Dus jullie staan niet alleen
Dat is ieder jaar gedurende de zomerperiodequote:Op zondag 16 juli 2006 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
Iedereen klaagt hier dat ze tot augustus/september niks interessant te kopen hebben, maar misschien is het al opgevallen dat er ook niks uitkomt tot die tijd?
Dus jullie staan niet alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |