quote:
Wezenlijk verschil voor mijn gevoel. Het valt niet tegen vind ik. Het had alleen, tsja... mooier gekund.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
waarom schrijf je als minpunt: grafisch had mooier gekund. Dat geldt altijdGeluid had sterker gekund, spel had langer kunnen zijn etc. Zeg dan dat het grafisch tegenvalt of zo
Maar als de graphics in orde zijn, waarom dan klagen? Ik bedoel, je gaat toch niet bij elke game die er niet zo mooi uit ziet als Mass Effect of Gears of War zeggen dat het grafisch beter kon?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:08 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wezenlijk verschil voor mijn gevoel. Het valt niet tegen vind ik. Het had alleen, tsja... mooier gekund.
Maar goed, dan mag jij denken dat er 'grafisch tegenvalt staat', ofzo
.
Ik klaag niet, ik constateer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar als de graphics in orde zijn, waarom dan klagen? Ik bedoel, je gaat toch niet bij elke game die er niet zo mooi uit ziet als Mass Effect of Gears of War zeggen dat het grafisch beter kon?
ja ok danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik constateer.. Zeker omdat de PC-versie er goed uitziet en de 360-versie wonder boven wonder ongedetailleerde textures laat zien, lelijke schaduwen en slowdowns (al heeft de SAGE-engine daar sowieso wel een handje vol van...). Ik vergelijk het dan ook met de PC-versie en niet met andere 360-games he.
naja, afhankelijk van de situatie kun je nog wel vergelijken, maar je kunt idd niet zeggen dat een RTS niet dezelfde overweldigende details kent als bijvoorbeeld een FPSquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef =HellFire= het volgende:
Anders blijf je bezig met vergelijken. Sowieso is een game constant vergelijken met andere totaal verschillende games al een no-no in reviews, maar soms ontkom je er gewoon niet aan...
Precies.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
naja, afhankelijk van de situatie kun je nog wel vergelijken, maar je kunt idd niet zeggen dat een RTS niet dezelfde overweldigende details kent als bijvoorbeeld een FPS
Nee, maar je hebt zat mensen die alleen conclusie en cijfer bekijken en die snappen dat dan nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Precies.
Nou ja, misschien moet ik er nog bijzeggen: dit is een vergelijkende review. Maar ergens leek me dat wel evident... en zo dom zijn de lezers toch ook weer niet?![]()
![]()
Zelfs als ik de game vanaf september non-stop zou spelen zou je mij nog verslaan bij je eerste poging op mijn favo circuit volgens mijquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:21 schreef twi het volgende:
[afbeelding]2 oktober
2 oktober
[afbeelding] 2 oktober [afbeelding]2 oktober
[afbeelding] 2 oktober [afbeelding]
Tot zover mijn nuttige bijdrage...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]2 oktober
2 oktober
[afbeelding] 2 oktober [afbeelding]2 oktober
Tot zover mijn nuttige bijdrage...
En een nog dikkere coop !quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat GoW, zit daar een dikke multiplayer bij?
Co-op??quote:
Nadruk lag echt op coop idd..... !quote:
Zoals ik al zei, het is een RTS voor mensen die nooit RTS games spelenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind LOTR:BFME2 echt super. Prachtig spel en van slowdowns merk ik weinig. Gameplay vind ik prima, al die RTS'en met alleen maar micromanagement vind ik veel te stressig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |