abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:03:23 #226
100496 H.Flick
Turn-based
pi_39835940
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef Heintje het volgende:
Je kan volgens mij het verhaal van een game niet vergelijken met het verhaal van een goede thriller.
Hooguit met het verhaal van een actie film.
In een thriller hebben ze ongeveer 2 uur om het verhaal te vertellen. Als een game daar 2 uur mee bezig is dan wordt dat als een zwaar minpunt gezien omdat je dan niet genoeg aan gamen toekomt.
In een game moet je een verhaal hebben dat je in een paar miniten kan vertellen en dat er dan iets komt dat de gamer een tijd bezig houd en dan weer een stukje verhaal.
Niet volgens Hideo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:22:57 #227
61587 Retuobak
My oh my!
pi_39836638
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:01 schreef Heintje het volgende:
Net ff de demo van LOTR BFME gespeeld. Maar zoveel vind ik er niet aan. De besturing is te doen maar toch niet zo fijn als op de pc. Maar de game komt gewoon neer op het bouwen van units en die naar de vijnand sturen. En als je er genoeg stuurt win je.
Precies wat ik ook al zei, diepgang ontbreekt volledig.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:40:50 #228
133161 Emerica
Dead Rising?
pi_39838864
quote:
Net ff de demo van LOTR BFME gespeeld. Maar zoveel vind ik er niet aan. De besturing is te doen maar toch niet zo fijn als op de pc. Maar de game komt gewoon neer op het bouwen van units en die naar de vijnand sturen. En als je er genoeg stuurt win je.
Welkom in de wondere wereld van de RTS. Bij ELKE RTS werkt het op die manier. Degene die de meeste en beste units heeft wint. Period.
Aight
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:50:05 #229
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_39839135
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef Emerica het volgende:

[..]

Welkom in de wondere wereld van de RTS. Bij ELKE RTS werkt het op die manier. Degene die de meeste en beste units heeft wint. Period.
Het ging toch om wie het snelst de meeste superweapons heeft?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_39843143
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:40 schreef Emerica het volgende:

[..]

Onzin
In een Medieval: Total War win je echt niet altijd met numerieke voordelen.
Ook in een Rise of Nations: Thrones & Patriots kun je flink wat schade doen met minder en minder sterke units door er slim mee om te gaan.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 07:17:38 #231
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39843155
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 07:05 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Onzin
In een Medieval: Total War win je echt niet altijd met numerieke voordelen.
Ook in een Rise of Nations: Thrones & Patriots kun je flink wat schade doen met minder en minder sterke units door er slim mee om te gaan.
klopt en bij de meeste RTS games zoals C&C is het ook altijd verstand om meerdere units te combineren en met unit A unit B slopen om B zwak is tegen A enzo.
Ik heb BFME niet gespeeld dus ik weet niet hoe het bij die game zit
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_39843207
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 07:17 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

klopt en bij de meeste RTS games zoals C&C is het ook altijd verstand om meerdere units te combineren en met unit A unit B slopen om B zwak is tegen A enzo.
Ik heb BFME niet gespeeld dus ik weet niet hoe het bij die game zit
Bij de vroegere C&C's valt ook dat wel mee hoor.
Daar werkten tank rushes geweldig. Tanks konden immers veel schade hebben en ondanks dat ze niet supereffectief waren tegen infanterie, had de tegenstander eigenlijk op dat moment nooit genoeg anti-tank infantry om jouw tanks te stoppen.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 07:52:36 #233
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39843244
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 07:40 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Bij de vroegere C&C's valt ook dat wel mee hoor.
Daar werkten tank rushes geweldig. Tanks konden immers veel schade hebben en ondanks dat ze niet supereffectief waren tegen infanterie, had de tegenstander eigenlijk op dat moment nooit genoeg anti-tank infantry om jouw tanks te stoppen.
Bazooka mannetjes bouwen, heel goedkoop en sloopt heel gemakkelijk tanks
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:06:25 #234
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39843290
quote:
Maar de game komt gewoon neer op het bouwen van units en die naar de vijnand sturen. En als je er genoeg stuurt win je.
Ja je moet het net leuk vinden maar is dat niet altijd zo met RTS games dat de beste units winnen (niet zozeer te meeste)........ Ik vind het spel persoonlijk erg cool!
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:23:37 #235
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39843370
ik heb net de demo van BFME zitten doen, maar tering wat is RTS gamen met een controller irritant.
Ik krijg nooit de indruk dat ik zelf iets doe, ik dubbel klik op wat units zodat ik ze allemaal selecteer, ik tik de vijand aan en de rest gaan automatisch, zit niet echt strategy in.
pi_39843436
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:06 schreef Sjotime het volgende:
maar is dat niet altijd zo met RTS games dat de beste units winnen
Nee.
Een goede RTS heeft geen 'beste units'
Een goede RTS heeft 'de beste units voor dat specifieke geval'
Zodat je een goede afstelling van units moet hebben.

Enne Gamedemon, in de vroegere C&C's viel de dmg van bazookamannetjes wel mee en ze kregen dan ook nauwelijks iets kapot voordat je ze had platgereden.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:41:10 #237
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39843473
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:35 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nee.

Enne Gamedemon, in de vroegere C&C's viel de dmg van bazookamannetjes wel mee en ze kregen dan ook nauwelijks iets kapot voordat je ze had platgereden.
Alt klik was idd erg tof met tanks vooral als het kat en muis werd, mannetjes rennen, tanks erachteraan
pi_39843480
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:41 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Alt klik was idd erg tof met tanks vooral als het kat en muis werd, mannetjes rennen, tanks erachteraan
Ja, dat heb ik wel eens minuten volgehouden met iemand online
Enige wat daar ontbrak was een Benny Hill muziekje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:59:58 #239
34586 kepler
No bounce, no play
pi_39843559
Gears of War vanaf 2 oktober in de Amerikaanse winkels

de vraag is of het ook de Europese datum is
The line is a dot to you!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:47:54 #240
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39843898
quote:

[..]

Nee.

Ja dat is jou mening Ik geniet erg van deze eerste echte RTS voor een console en de reviews liegen er ook niet om.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:49:45 #241
138256 Sjotime
Delta 168
pi_39843917
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:23 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb net de demo van BFME zitten doen, maar tering wat is RTS gamen met een controller irritant.
Ik krijg nooit de indruk dat ik zelf iets doe, ik dubbel klik op wat units zodat ik ze allemaal selecteer, ik tik de vijand aan en de rest gaan automatisch, zit niet echt strategy in.
Probeer eens op hard te gamen en wat levels verder. Tactiek komt echt wel. Ik maak voor bijna elke grote battle diverse groepen aan. Verschil in Archers, en standaard attack ventjes is erg belangrijk. Helemaal het gebruik van Heroes en voertuigen.

Maar sommige mensen moeten idd beter RTS games blijven gamen op PC's.
pi_39843922
quote:

[..]

Nee.

Dus 'in dat specifieke geval' bouw je zoveel mogelijk van de 'beste units'. Voor mij is dat hetzelfde. Net als FIFA spelen, na een tijdje heb je door hoe je met 40-0 moet winnen. Of wanneer je doorhebt dat je bij Mafia vanuit treinen op mensen kan schieten...Dan is de 'clou' gevonden en herhaal je hetzelfde trucje tot in het oneindige.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:02:54 #243
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39844053
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:49 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Probeer eens op hard te gamen en wat levels verder. Tactiek komt echt wel. Ik maak voor bijna elke grote battle diverse groepen aan. Verschil in Archers, en standaard attack ventjes is erg belangrijk. Helemaal het gebruik van Heroes en voertuigen.

Maar sommige mensen moeten idd beter RTS games blijven gamen op PC's.
ik heb em niet gekocht, ik koop em niet ook.
Ik blijf erbij dat RTS lekkerder speelt op een pc en mijn PC draait BFME2 gewoon goed dus ik zie geen reden om het op een console te doen
pi_39844775
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dus 'in dat specifieke geval' bouw je zoveel mogelijk van de 'beste units'. Voor mij is dat hetzelfde. Net als FIFA spelen, na een tijdje heb je door hoe je met 40-0 moet winnen. Of wanneer je doorhebt dat je bij Mafia vanuit treinen op mensen kan schieten...Dan is de 'clou' gevonden en herhaal je hetzelfde trucje tot in het oneindige.
Jij snapt me niet.
Ik bedoel meer:
Vijand bouwt graag een mix van tanks en artillery
Jij gaat voor anti-tank infantry en vliegtuigen.
Door een game moet je je dan telkens aanpassen en zorgen dat je zelf geen gaten open laat in je verdediging. etc. etc.
Zo hoort het wmb in een echte RTS game.

En daarnaast horen goede RTS games natuurlijk ook dingen als flanking, raiding etc. te faciliteren.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:51:23 #245
100496 H.Flick
Turn-based
pi_39844897
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:47 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Ja dat is jou mening Ik geniet erg van deze eerste echte RTS voor een console en de reviews liegen er ook niet om.
Ik ook! Ondanks dat ik alleen nog maar de eerste tutorial heb gespeeld wegens chronisch tijdsgebrek
pi_39846313
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:23 schreef Gamedemon het volgende:
Oefening baart kunst. In 't begin dacht ik ook van, nou..... maar gaandeweg kom je er achter dat het best wil. De Gameplay is alleen een stuk trager, beetje saai soms zelfs. Maar das puur persoonlijk.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:37:55 #247
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_39847234
Heb gister een uur gespeeld tegen zo'n gast op XBL met de LOTR demo, echt geweldige wedstrijd . Uiteraard gewonnen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_39848933
M'n review van LOTR: BFME2 voor de X360, voor de liefhebbers.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:48:49 #249
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_39848996
Zijn er eigenlijk mensen die de Monster Cable GameLink 360 Component Video A/V Cable hebben gekocht? en ook daadwerkelijk verschil zien met de standaard cable die er bij zit?
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_39849226
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:46 schreef =HellFire= het volgende:
M'n review van LOTR: BFME2 voor de X360, voor de liefhebbers.
waarom schrijf je als minpunt: grafisch had mooier gekund. Dat geldt altijd Geluid had sterker gekund, spel had langer kunnen zijn etc. Zeg dan dat het grafisch tegenvalt of zo
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')