zegt iemand die een kleine friemelclitoris verkiest boven een grote piemelquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:11 schreef Viking84 het volgende:
moet je maar geen spullen met kleine friemeldingetjes erbij kopen.
Die raken geheid kwijt
Dit klinkt best foutquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:13 schreef Kindervriend het volgende:
En anders gebruik je je vette frietvingertje maar om je machine te bedienen.
hier ga ik niet eens op inquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:12 schreef Herald het volgende:
[..]
zegt iemand die een kleine friemelclitoris verkiest boven een grote piemel
daar kon ik hem ook niet vinden helaasquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:11 schreef alwaysleft het volgende:
Zoek eens diep in je hol, hol, holletje![]()
goed alleen op de een of andere manier reboot die spontaan afentoe .. dat is het enige minpuntje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:18 schreef Kindervriend het volgende:
Hoe bevalt je Vario trouwens?
'k Heb er ook een.
Totally n00b!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:32 schreef basset het volgende:
Ik heb er nu 3nadat ik mn 1e MDA waarschijnlijk met de rest van mn menu de bin in heb gemikt bij de mac
lol dat is ook niet echt verstandigquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:32 schreef basset het volgende:
Ik heb er nu 3nadat ik mn 1e MDA waarschijnlijk met de rest van mn menu de bin in heb gemikt bij de mac
Ah die kan je los in de winkel kopenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:10 schreef GekkeMat het volgende:
Ik heb dus een hele mooie T-Mobile Vario gekocht een maand geleden. Niks op aan te merken is gewoon een leuke MDA.
Maar waarom moet ik altijd alles kwijt maken wat ik ergens voor nodig heb. Het lijkt wel een vloek!![]()
Nu ook weer. Ben ik het pennetje voor het touch screen kwijtgeraakt.. Maar waar? Geen idee. Laatst al de afstandbediening van mijn tv.. ben je 1 uur aan het zoeken, moet je gaan.. en daar ligt die dan op de kast. Kabouters ofzo?![]()
Het gaat dus om zon pennetje:
[afbeelding]
das dom.. ik klopte me jas uit uit het autoraam (rijdend op de A2) want er zat allemaal bende op....quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:32 schreef basset het volgende:
Dan had ik echt wel even op de vluchtstrook geparkeerdquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
das dom.. ik klopte me jas uit uit het autoraam (rijdend op de A2) want er zat allemaal bende op....
zo ook mijn telefoon!![]()
Welke winkel? T for Telecom heeft ze niet dacht ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ah die kan je los in de winkel kopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |