ow, wacht dat was alleen voor de mierenneukers van typo's op fok.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:00 schreef immortalsean het volgende:
taalnazi!
[haaibaaikemodus]quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:14 schreef Kindervriend het volgende:
Was er geen politie bij? De politie is ieders vriend en zou goed van pas komen in zo'n situatie. Toch, TS?
Heb ik je ooit aangesproken? Ik geloof het niet, hè. Ga je vingeren, muts.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[haaibaaikemodus]
stalk jij mij ofzo?
[/haaibaaikemodus]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:01 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ow, wacht dat was alleen voor de mierenneukers van typo's op fok.
ontopic: heeft ze geen inburgeringscursus gehad ofzo?
Wie zegt dat ze in Nederland woont? Of wil je elke toerist verplicht zo'n cursus geven? Nee dat zal van Nederland een aantrekkelijk vakantieland makenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:21 schreef Gerard_Vee het volgende:
Dit is dus wat Rita bedoelt met inburgeren! laat ze maar nederlands leren!
kom dan niet in elk topic waar ik ook komquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:23 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Heb ik je ooit aangesproken? Ik geloof het niet, hè. Ga je vingeren, muts.
baseballcap?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kom dan niet in elk topic waar ik ook komga je aftrekken, baseballcap
ja, dat was gisterenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Hé Viking, geen ruzie maken zei je gister tegen mij.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:36 schreef Monotomo het volgende:
Lijkt me dat dit weer een alochtonenbashtopic gaat worden. Slotje alsjeblieft...![]()
![]()
![]()
KUTMODS! Bij mijn topic wel een slot douwen en hier niet zeker?!![]()
![]()
![]()
zodat jij aan haar zadeltje kan ruikenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:23 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Heb ik je ooit aangesproken? Ik geloof het niet, hè. Ga je vingeren, muts.
allochtonen zijn lievvvvquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:36 schreef Monotomo het volgende:
Lijkt me dat dit weer een alochtonenbashtopic gaat worden. Slotje alsjeblieft...![]()
![]()
![]()
KUTMODS! Bij mijn topic wel een slot douwen en hier niet zeker?!![]()
![]()
![]()
Als je hier al 30 jaar woont en je spreekt geen fatsoenlijk woord Nederlands en te beroerd bent om een cursus te doen dan is er toch iets mis met je instelling en inburgering, denk ik. Ik heb het volste recht om daarover te klagen! Vooral als ik te laat op mijn werk kom door dat soort figuren!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:00 schreef immortalsean het volgende:
taalnazi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |