abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39780277
...als ze zichzelf niet mooi vind (terecht of onterecht).

Moet je dan gaan zeggen: 'Nee, je ziet er fantastisch uit!' of kun je beter je bek houden? Of kun je toch nog wel iets (liefs) zeggen? Dat laatste lijkt mij natuurlijk het beste ...voor mij ...
pi_39780295
Dat ze van binnen wel mooi is.
pi_39780305
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:58 schreef Lo-gisch het volgende:
Dat ze van binnen wel mooi is.
En dan zou ik 'wel' extra benadrukken wanneer je dit zegt. Succes.
pi_39780307
mwah lastig maar in principe wil een vrouw altijd iets liefs horen mits WEL gemeend.
pi_39780315
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:59 schreef IrisVrede het volgende:
mits WEL gemeend.
Mits het gemeend over komt, bedoel je.
pi_39780416
Dat jij haar wél mooi vind ... en dan gaat zij jou uitkafferen, maar diep van binnen is ze wel dol-gelukkig, omdat dat precies is wat vrouwen willen: Een man die onvoorwaardelijk trouw is, die niet enkel dingen voor haar doet omdat ze toevallig er goed uitziet (uiterlijke schoonheid vergaat zeer snel, vooral bij vrouwen), maar wiens liefde dieper gaat.
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_39780452
Op spontane momenten zeggen dat ze een mooi figuurtje heeft, een lief koppie, vragen of ze is afgevallen, geef haar een knuffel en zeg dat ze zo fijn zacht is.

Wat je ook zeg, zeg het spontaan. Ten eerste zorg je er dan voor dat we niet gaan vissen naar complimenten door onzelf naar beneden te halen, ten tweede scoor je daar dikke punten mee.

En mochten we er toch naar gaan vissen, niet op in gaan en veranderen van onderwerp, want we zijn net honden. Als je 1 keer toegeeft zullen we het blijven proberen.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:08:30 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39780483
Nee je zegt:

"Lieverd, je ziet er prachtig uit, al loop je met een jutenzak aan"
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:12:30 #9
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39780591
Gewoon zeggen: "mja je hebt wel gelijk, je bent vrij afzichtelijk". En daarna een dikke zoen op haar mond geven. Vrouwen die dit over zichzelf zeggen zoeken meestal gewoon aandacht en bevestiging... niet precies dat geven waar ze om vraagt...
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:19:08 #10
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_39780721
wat elke vrouw wil horen: "hier heb je je eigen goldcard schatje."
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_39780798
Maar wat als ze zich nu dus WEL zo ziet, en het dus (neem ik aan) niet doet om complimenten te krijgen. Dus dat ze dus (te) onzeker is over haar uiterlijk. (Jahaa dat verandert de zaak, toch?)

In ieder geval al bedankt voor de reacties.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:23:31 #12
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39780823
Even voor de duidelijkheid, gaat het om EEN vriendin of JE vriendin? Is belangrijk voor wat je moet/kan zeggen.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:24:10 #13
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_39780839
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:22 schreef Lamud het volgende:
Maar wat als ze zich nu dus WEL zo ziet, en het dus (neem ik aan) niet doet om complimenten te krijgen. Dus dat ze dus (te) onzeker is over haar uiterlijk. (Jahaa dat verandert de zaak, toch?)

dat verandert niks. Ze wil nog steeds dat je haar een creditcard geeft.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:25:03 #14
133143 Weetjewat
Wist ik het maar
pi_39780862
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef BubblegumBarbie het volgende:

En mochten we er toch naar gaan vissen, niet op in gaan en veranderen van onderwerp, want we zijn net honden. Als je 1 keer toegeeft zullen we het blijven proberen.
Goh, jij hebt een goed beeld van vrouwen zeg.
pi_39780870
Nee, het is niet mijn vriendin maar EEN vriendin (wel makkelijk als ik dat eerder had gemeld).
pi_39780923
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:25 schreef Weetjewat het volgende:

Goh, jij hebt een goed beeld van vrouwen zeg.
gezien de 'we' is de poster daar zélf een vrouw ...
quote:
kennelijk denk jij dat er een soort van 'morele' grens is waarop mensen wel gemeend naar complimentjes mogen vissen en je hen dat niet mag aanrekenen.
Dat er een verschil is tussen een vrouw die zich ietwat onzeker voelt en dan naar complimentjes gaat vissen om zichzelf wat beter te voelen; en een psychisch wrak met zware geestelijke problemen die hetzelfde doet ...

In feite zijn beide echter gelijk; beiden halen hun zelfvertrouwen uit de bevestiging van anderen.
het verschil is hooguit dat voor een 'lichtelijk' onzeker persoon het niet zo erg is om eens een geruststellende 'je ziet er heel mooi uit' te horen te krijgen, dat gewoon erg fijn is.
Terwijl de mensen die tegen de psychische stoornis aanzitten wat betreft die onzekerheid vaak geen enkele andere vraag meer hebben naar mensen in hun omgeving dan naar wat het oordeel is van deze mensen; Die een leven gemaakt hebben van het zoeken naar bevestiging en ook onbewust gericht op zoek gaan naar steeds nieuwe bevestgfingen van andere personen.
Omdat ze iemand die al meermaals gezegd heeft iemand wel mooi te vinden, dan sowieso 'ongeloofwaardig' wordt.

[ Bericht 33% gewijzigd door Stippel op 13-07-2006 10:45:16 ]
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:29:46 #17
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39780966
Weetjewat: omdat ze er een is?

Een vriendin maakt het lastiger... veel lastiger. Dan zou ik het maar gewoon zeggen dat het meevalt of zo. Moeilijk moeilijk.... Je kan het ook benaderen zo van: Mja als je met deze instelling rondloopt wordt je vanzelf lelijk.. komt KEIHARD aan hoor, maar dat is iig de waarheid. Magoed, als ik iets geleerd heb ik het dat vrienden de waarheid niet altijd even erg kunnen waarderen...
pi_39781441
Je zegt haar dat ze wel degelijk mooi is, erg mooi. Maar als ze er vaker over gaat zeuren ga je haar negeren, anders blijft ze met dat gezeur aankomen.
pi_39781654
Tegen zo iemand kun je wel honderd keer zeggen dat ze mooi is, als er eentje bij is die zegt dat ze inderdaad niet de knapste thuis is dan is het allemaal al weer voor niets geweest.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39782124
quote:

Het maakt helemaal niks uit. Zodra een vrouw over zichzelf zegt dat ze lelijk is, doet ze dit om te horen te krijgen dat het niet zo is. Zelfs als ze er zelf van overtuigd is dat het wel zo is. Je moet het gewoon negeren en als jullie samen op bed liggen, of een film aan het kijken zijn, of gewoon onder het eten in eens zeggen 'ik vind je mooi'. Dit komt veel geloofwaardiger over en is veel effectiever dan iemands mening over zichzelf gaan ontkennen.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:09:30 #21
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_39782164
Goh wat heb je leuke oorlellen/oorbellen!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_39782173
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:57 schreef Lamud het volgende:
...als ze zichzelf niet mooi vind (terecht of onterecht).

Moet je dan gaan zeggen: 'Nee, je ziet er fantastisch uit!' of kun je beter je bek houden? Of kun je toch nog wel iets (liefs) zeggen? Dat laatste lijkt mij natuurlijk het beste ...voor mij ...
"Doe niet zo raar schat!" en daarna pak je haar vol op de bek.
"Ik ga voor het totaalplaatje!" en daarna pak je haar vol op de bek.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:12:21 #23
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_39782257
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

"Doe niet zo raar schat!" en daarna pak je haar vol op de bek.
"Ik ga voor het totaalplaatje!" en daarna pak je haar vol op de bek.
Zeerzeker een goede optie!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:15:35 #24
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39782363
Werkt alleen als je dat zelf ook wil he...
pi_39782460
Dat ze mooie tieten heeft?
pi_39782686
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

"Zeik niet aan m'n kop trut!" en daarna sla je haar vol op de bek.
"Stoor me niet, ik kijk voetbal!" en daarna sla je haar vol op de bek.
Luistere motte ze!
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:47:56 #27
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_39783391
quote:
Op spontane momenten zeggen dat ze een mooi figuurtje heeft, een lief koppie, vragen of ze is afgevallen, geef haar een knuffel en zeg dat ze zo fijn zacht is.

Wat je ook zeg, zeg het spontaan. Ten eerste zorg je er dan voor dat we niet gaan vissen naar complimenten door onzelf naar beneden te halen, ten tweede scoor je daar dikke punten mee.

hihi.. En gelijk heb je Eigenlijk zijn we zoooo simpel...

Ik denk dat vrouwen idd vooral dingen willen horen die spontaan zijn, én de man moet natuurlijk 24/7 laten blijken dat hij het o-zo-niet-vanzelfsprekend vindt dat ze er voor hem is. Althans, daar gaat ons onderlinge geklaag over het manvolk toch altijd over? Constante bevestiging
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:00:44 #28
102636 Snurk
Life's a bitch, sometimes
pi_39783816
dat je haar mag zoals ze is?
pi_39783952
Dus het gaat alleen om de bevestiging? Je kunt dus zelf niet ontevreden over je lichaam ed zijn.(Nogmaals het gaat dus over EEN vriendin niet mijn relatie ed!).
pi_39784005
Ik vind het altijd wel schattig om te lezen hoe mannen ons door denken te hebben .
ijs_beer fan!
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:11:15 #31
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39784149
Nan.. je beseft je dat beide comments die op de psyche van de vrouw ingaan door vrouwen zijn geschreven? Just checking, want je kan het hard ontkennen maar wat er gezegd wordt klopt grotendeels echt wel.
pi_39784173
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:11 schreef Xtinction het volgende:
Nan.. je beseft je dat beide comments die op de psyche van de vrouw ingaan door vrouwen zijn geschreven? Just checking, want je kan het hard ontkennen maar wat er gezegd wordt klopt grotendeels echt wel.
Denk je niet dat het qua vrouw erg verschilt?
ijs_beer fan!
pi_39784433
Als een vrouw ergens over onzeker is, kan je nog zoveel complimentjes naar haar toe gooien, maar dat zal uiteindelijk weinig nut hebben.
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:24:11 #34
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_39784543
Focus gewoon op haar mooie kanten
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:25:11 #35
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39784572
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Nee je zegt:

"Lieverd, je ziet er prachtig uit, al loop je met een jutenzak aan"
Dus je vind m'n niuewe jurkje niet leuk?
quote:
Op spontane momenten zeggen dat ze een mooi figuurtje heeft, een lief koppie, vragen of ze is afgevallen,
hoezo.. is het nodig.. vind je me dik dan..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39784653
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:05 schreef Stippel het volgende:
Dat jij haar wél mooi vind ... en dan gaat zij jou uitkafferen, maar diep van binnen is ze wel dol-gelukkig, omdat dat precies is wat vrouwen willen: Een man die onvoorwaardelijk trouw is, die niet enkel dingen voor haar doet omdat ze toevallig er goed uitziet (uiterlijke schoonheid vergaat zeer snel, vooral bij vrouwen), maar wiens liefde dieper gaat.
Vooral bij vrouwen Een man bereikt die graad van schoonheid uberhaubt al niet Dus er valt minder te vergaan.

Ontopic: 'wat wil een vrouw horen' is een rare vraag. Als je haar echt geweldig vindt weet je wat je tegen haar moet zeggen, namelijk gewoon wat je zo waardeert aan haar. En wij weten natuurlijk niet wat je zo waardeert aan haar, dus dat kun je zelf wel bedenken toch?
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:29:25 #37
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_39784700
Als ze maar een mooi karakter heeft...hoewel, karakter steek je hem niet in...
Tot zover de kwaliteitspost
pi_39784702
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:20 schreef Duiveltja het volgende:
Als een vrouw ergens over onzeker is, kan je nog zoveel complimentjes naar haar toe gooien, maar dat zal uiteindelijk weinig nut hebben.
. Juist.
ijs_beer fan!
pi_39784741
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:27 schreef Taurus het volgende:

Vooral bij vrouwen Een man bereikt die graad van schoonheid uberhaubt al niet Dus er valt minder te vergaan.
Vrouwen kunnen een hoge graad van schoonheid bereiken, maar dat ook weer in korte tijd verliezen...
Met recht dus dat vrouwen een zekere angst hebben dat de aanhankelijkheid die een man toont, enkel op basis van kortstondige en niet houdbare schoonheid is.
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:30:33 #40
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39784742
Nan: natuurlijk verschilt dat per vrouw, je kan altijd alleen maar over een deel praten, een universele theorie over mensen bestaat toch niet. Dat neemt niet weg dat VEEL VROUWEN op deze manier te werk gaan, en ja ik ken er ook een aantal bij wie ik dacht dat dat niet gold... dat is ook uitgegaan omdat het "saai" werd. Je kan het nooit zeker weten, maar hoogstens een best guess maken
pi_39784905
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:29 schreef NanKing het volgende:

[..]

. Juist.
3 zussen heb ik.
pi_39785206
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

En wij weten natuurlijk niet wat je zo waardeert aan haar, dus dat kun je zelf wel bedenken toch?
pi_39785488
"Schat, De 1 vind J-Lo een waanzinnig lekker wijf, de ander vind haar spuuglelijk. Ook is er altijd wel iemand mooier dan de ander en als je haar dan hebt is er weer iemand anders mooier dan die ene. Zo gaat dat. IK vind jou lekker en het kan me niet schelen wat anderen van jou vinden en ik peins er niet over bij je weg te gaan."

pi_39785631
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:55 schreef SolidasRock het volgende:
"Schat, De 1 vind J-Lo een waanzinnig lekker wijf, de ander vind haar spuuglelijk. Ook is er altijd wel iemand mooier dan de ander en als je haar dan hebt is er weer iemand anders mooier dan die ene. Zo gaat dat. IK vind jou lekker en het kan me niet schelen wat anderen van jou vinden en ik peins er niet over bij je weg te gaan."

"Oh, dus je wilt zeggen dat iedereen me eigenlijk lelijk vindt? "
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:04:55 #45
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39785780
quote:

dus je vrienden vinden me lelijk, maar jij denkt dat je niet beter krijgen kan.....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39786009
quote:

Zo ongeveer het aller- aller-foutste wat jedan tegen een vrouw kunt zeggen
De vrouw zal namelijk alles wat je zegt op zichzelf betrekken:

1) beginnen over Jennifer Lopez - "Bedoel je dat je Jennifer Lopez mooier dan mij vind?"
2) zeggen 'er is altijd iemand mooier' - "Wil je zeggen dat je iemand anders mooier vind dan mij?"
3) beginnen over 'wat anderen over jou zeggen': - "Wat zeggen die anderen dan over mij?"
4) beginnen over 'weggaan bij haar' - "Denk je dan na over bij me weggaan?"

Serieus, ik denk dat er een redelijk aantal vrouwen na zo'n 'geruststelling' (Althans, dat is wat de man denkt uit te spreken) in janken uitbarsten en een megabox chocoladeijs moeten leegeten alvorens weer tot rust te komen,
pi_39786180
Een vrouw moet eerst van zichzelf leren houden voordat ze dat soort complimentjes gaat geloven, en dat van zichzelf houden zal ze zelf in gang moeten zetten. Het enige wat volgens mij effect heeft is haar voor de spiegel zetten en benoemen wat er dan mooi is, het haar laten zien en het haar hardop laten zeggen.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_39786191
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef Biancavia het volgende:
"Oh, dus je wilt zeggen dat iedereen me eigenlijk lelijk vindt? "
"Financiëel ben je nog best aantrekkelijk hoor!"
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_39786616
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

"Financiëel ben je nog best aantrekkelijk hoor!"
"Aftrekbaar" kun je het noemen.
pi_39786786
Komt klad in dit topic zie ik wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')