Mits het gemeend over komt, bedoel je.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:59 schreef IrisVrede het volgende:
mits WEL gemeend.
dat verandert niks. Ze wil nog steeds dat je haar een creditcard geeft.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:22 schreef Lamud het volgende:
Maar wat als ze zich nu dus WEL zo ziet, en het dus (neem ik aan) niet doet om complimenten te krijgen. Dus dat ze dus (te) onzeker is over haar uiterlijk. (Jahaa dat verandert de zaak, toch?)
In ieder geval al bedankt voor de reacties.
Goh, jij hebt een goed beeld van vrouwen zeg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef BubblegumBarbie het volgende:
En mochten we er toch naar gaan vissen, niet op in gaan en veranderen van onderwerp, want we zijn net honden. Als je 1 keer toegeeft zullen we het blijven proberen.![]()
gezien de 'we' is de poster daar zélf een vrouw ...quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:25 schreef Weetjewat het volgende:
Goh, jij hebt een goed beeld van vrouwen zeg.
kennelijk denk jij dat er een soort van 'morele' grens is waarop mensen wel gemeend naar complimentjes mogen vissen en je hen dat niet mag aanrekenen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:22 schreef Lamud het volgende:
Maar wat als ze zich nu dus WEL zo ziet, en het dus (neem ik aan) niet doet om complimenten te krijgen. Dus dat ze dus (te) onzeker is over haar uiterlijk. (Jahaa dat verandert de zaak, toch?)
Het maakt helemaal niks uit. Zodra een vrouw over zichzelf zegt dat ze lelijk is, doet ze dit om te horen te krijgen dat het niet zo is. Zelfs als ze er zelf van overtuigd is dat het wel zo is. Je moet het gewoon negeren en als jullie samen op bed liggen, of een film aan het kijken zijn, of gewoon onder het eten in eens zeggen 'ik vind je mooi'. Dit komt veel geloofwaardiger over en is veel effectiever dan iemands mening over zichzelf gaan ontkennen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:22 schreef Lamud het volgende:
In ieder geval al bedankt voor de reacties.
"Doe niet zo raar schat!" en daarna pak je haar vol op de bek.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:57 schreef Lamud het volgende:
...als ze zichzelf niet mooi vind (terecht of onterecht).
Moet je dan gaan zeggen: 'Nee, je ziet er fantastisch uit!' of kun je beter je bek houden? Of kun je toch nog wel iets (liefs) zeggen? Dat laatste lijkt mij natuurlijk het beste ...voor mij...
Zeerzeker een goede optie!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
"Doe niet zo raar schat!" en daarna pak je haar vol op de bek.
"Ik ga voor het totaalplaatje!" en daarna pak je haar vol op de bek.
Luistere motte ze!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
"Zeik niet aan m'n kop trut!" en daarna sla je haar vol op de bek.
"Stoor me niet, ik kijk voetbal!" en daarna sla je haar vol op de bek.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Op spontane momenten zeggen dat ze een mooi figuurtje heeft, een lief koppie, vragen of ze is afgevallen, geef haar een knuffel en zeg dat ze zo fijn zacht is.
Wat je ook zeg, zeg het spontaan. Ten eerste zorg je er dan voor dat we niet gaan vissen naar complimenten door onzelf naar beneden te halen, ten tweede scoor je daar dikke punten mee.
En mochten we er toch naar gaan vissen, niet op in gaan en veranderen van onderwerp, want we zijn net honden. Als je 1 keer toegeeft zullen we het blijven proberen.![]()
Denk je niet dat het qua vrouw erg verschilt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:11 schreef Xtinction het volgende:
Nan.. je beseft je dat beide comments die op de psyche van de vrouw ingaan door vrouwen zijn geschreven? Just checking, want je kan het hard ontkennen maar wat er gezegd wordt klopt grotendeels echt wel.
Dus je vind m'n niuewe jurkje niet leuk?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Nee je zegt:
"Lieverd, je ziet er prachtig uit, al loop je met een jutenzak aan"
hoezo.. is het nodig.. vind je me dik dan..quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Op spontane momenten zeggen dat ze een mooi figuurtje heeft, een lief koppie, vragen of ze is afgevallen,
Vooral bij vrouwenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:05 schreef Stippel het volgende:
Dat jij haar wél mooi vind ... en dan gaat zij jou uitkafferen, maar diep van binnen is ze wel dol-gelukkig, omdat dat precies is wat vrouwen willen: Een man die onvoorwaardelijk trouw is, die niet enkel dingen voor haar doet omdat ze toevallig er goed uitziet (uiterlijke schoonheid vergaat zeer snel, vooral bij vrouwen), maar wiens liefde dieper gaat.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:20 schreef Duiveltja het volgende:
Als een vrouw ergens over onzeker is, kan je nog zoveel complimentjes naar haar toe gooien, maar dat zal uiteindelijk weinig nut hebben.
Vrouwen kunnen een hoge graad van schoonheid bereiken, maar dat ook weer in korte tijd verliezen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:27 schreef Taurus het volgende:
Vooral bij vrouwenEen man bereikt die graad van schoonheid uberhaubt al niet
Dus er valt minder te vergaan.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
En wij weten natuurlijk niet wat je zo waardeert aan haar, dus dat kun je zelf wel bedenken toch?![]()
"Oh, dus je wilt zeggen dat iedereen me eigenlijk lelijk vindt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:55 schreef SolidasRock het volgende:
"Schat, De 1 vind J-Lo een waanzinnig lekker wijf, de ander vind haar spuuglelijk. Ook is er altijd wel iemand mooier dan de ander en als je haar dan hebt is er weer iemand anders mooier dan die ene. Zo gaat dat. IK vind jou lekker en het kan me niet schelen wat anderen van jou vinden en ik peins er niet over bij je weg te gaan."
![]()
dus je vrienden vinden me lelijk, maar jij denkt dat je niet beter krijgen kan.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:55 schreef SolidasRock het volgende:
"Schat, De 1 vind J-Lo een waanzinnig lekker wijf, de ander vind haar spuuglelijk. Ook is er altijd wel iemand mooier dan de ander en als je haar dan hebt is er weer iemand anders mooier dan die ene. Zo gaat dat. IK vind jou lekker en het kan me niet schelen wat anderen van jou vinden en ik peins er niet over bij je weg te gaan."
![]()
Zo ongeveer het aller- aller-foutste wat jedan tegen een vrouw kunt zeggenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:55 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
"Financiëel ben je nog best aantrekkelijk hoor!"quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:59 schreef Biancavia het volgende:
"Oh, dus je wilt zeggen dat iedereen me eigenlijk lelijk vindt?"
"Aftrekbaar" kun je het noemen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
"Financiëel ben je nog best aantrekkelijk hoor!"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |