Je moet je ook niet teveel aan zo'n loting gaan hechten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:39 schreef Paulster het volgende:
Ach, die wond heelt vast snel genoeg weer.
Wacht dan even met quoten..ik was nog niet klaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:40 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Je moet je ook niet teveel aan zo'n loting gaan hechten.
Ghe ik zie het, u bastardquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:41 schreef Paulster het volgende:
[..]
Wacht dan even met quoten..ik was nog niet klaar![]()
Kut voor je, mijn vriendin is ook 2x uitgeloot en de 3e keer wel ingeloot gelukkig. Als geneeskunde *echt* is wat jij wilt moet je gewoon volhouden en ondertussen hopen dat je een goede tweede keus kunt vinden. Voor mijn vriendin was dat bewegingswetenschappen, voor jou misschien iets anders.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:39 schreef MarkG het volgende:
Geneeskunde
Wat zal ik zeggen: Ze vond het niet vervelend, ze zou zich er waarschijnlijk best in gered hebben. Bewegingswetenschappen is heel interessant, dus het is geen slechte keuzequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:05 schreef MarkG het volgende:
Ja.. ik ga denk ik ook bewegingswetenschappen doen. Je vriendin vond dat niet zo leuk dat ze er mee door is gegaan?
Maikuuul slaagt cum fraude, je weet togquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef PsyCha het volgende:
moest je maar cum laude je diploma halen.![]()
Nu zullen meer mensen ouder worden!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:39 schreef MarkG het volgende:
Geneeskunde
Je kan ze volgens mij ook gewoon bellen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef Chanty het volgende:
Geen Mijn IBG... nu moet ik tot zaterdag wachten tot ik de uitslag krijg. Die bastards sturen het wachtwoord alleen per post![]()
Je ben een schatquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:02 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Je kan ze volgens mij ook gewoon bellen.
moet je daar voor ingeloot worden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je ben een schatGeniaal idee... waarom was ik daar zelf niet opgekomen
Ik ben in elk geval ingeloot voor criminologie in A'dam
Nu nog even zien dat ik afstudeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |