Je moet je ook niet teveel aan zo'n loting gaan hechten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:39 schreef Paulster het volgende:
Ach, die wond heelt vast snel genoeg weer.
Wacht dan even met quoten..ik was nog niet klaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:40 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Je moet je ook niet teveel aan zo'n loting gaan hechten.
Ghe ik zie het, u bastardquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:41 schreef Paulster het volgende:
[..]
Wacht dan even met quoten..ik was nog niet klaar![]()
Kut voor je, mijn vriendin is ook 2x uitgeloot en de 3e keer wel ingeloot gelukkig. Als geneeskunde *echt* is wat jij wilt moet je gewoon volhouden en ondertussen hopen dat je een goede tweede keus kunt vinden. Voor mijn vriendin was dat bewegingswetenschappen, voor jou misschien iets anders.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:39 schreef MarkG het volgende:
Geneeskunde
Wat zal ik zeggen: Ze vond het niet vervelend, ze zou zich er waarschijnlijk best in gered hebben. Bewegingswetenschappen is heel interessant, dus het is geen slechte keuzequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:05 schreef MarkG het volgende:
Ja.. ik ga denk ik ook bewegingswetenschappen doen. Je vriendin vond dat niet zo leuk dat ze er mee door is gegaan?
Maikuuul slaagt cum fraude, je weet togquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef PsyCha het volgende:
moest je maar cum laude je diploma halen.![]()
Nu zullen meer mensen ouder worden!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:39 schreef MarkG het volgende:
Geneeskunde
Je kan ze volgens mij ook gewoon bellen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef Chanty het volgende:
Geen Mijn IBG... nu moet ik tot zaterdag wachten tot ik de uitslag krijg. Die bastards sturen het wachtwoord alleen per post![]()
Je ben een schatquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:02 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Je kan ze volgens mij ook gewoon bellen.
moet je daar voor ingeloot worden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je ben een schatGeniaal idee... waarom was ik daar zelf niet opgekomen
Ik ben in elk geval ingeloot voor criminologie in A'dam
Nu nog even zien dat ik afstudeer
ja wat anders heb je tsraks 100000 grisshamsquote:
Ja tenzij je van het VWO komt met een 8. Maar ik rond net mijn eerste studie op het HBO af en dan moet je gewoon mee de loting inquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |