Hilversum. Daar hebben ze van die suffe slagbomenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet jij een traject waar we dit leuke spelletje kunnen spelen
Ja kutje dan hebben we er toch niets aanquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De Betuwelijn, heb je ook geen last van treinen.
O das ook wel koel..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hilversum. Daar hebben ze van die suffe slagbomen
Ja dat weet ik!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach man, je hebt zelf een kutje..
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Broek uit. Broek uit. DOE DIE BROEK NOU UIT
Ja geeft niet ofzo hoor..quote:
Kus, doos, vagina, flamoes, pruim ..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al prefereer ik de term "flamoes".
Shoot you with a spuitlijmpenis?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:55 schreef Tally het volgende:
Ja geeft niet ofzo hoor..
Ik kan vandaag veel hebben..
Althans.. Van mijn collega's weer niet dan.
maar hej daar werk ik alleen mee..
40 uur in de week
zoveel weken per jaar
PLEASE SOMEONE SHOOT ME!!
Welnee, elke gemeente heeft een gratis ochtend, de maaltijd is gewoon een kom soep bij je thuis en die ringen is ook alleen maar voor de leuk. Easypeasy mén.quote:
Kay. Laat ik het anders zeggen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welnee, elke gemeente heeft een gratis ochtend, de maaltijd is gewoon een kom soep bij je thuis en die ringen is ook alleen maar voor de leuk. Easypeasy mén.
Maak me niet uit..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Shoot you with a spuitlijmpenis?
Da's een bewuste keuze geweest dan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef GI het volgende:
[..]
Kay. Laat ik het anders zeggen.
De bruiloft die ik heb gehad koste geld. Veel geld.
Daar heb je zelf voor gekozen, K.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef GI het volgende:
Kay. Laat ik het anders zeggen.
De bruiloft die ik heb gehad koste geld. Veel geld.
Ik kan je vertellen dat ik vandaag heeeeeeeeeeel blij ben dat ik zoveel geld heb uitgegeven aan mijn huwelijk..quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welnee, elke gemeente heeft een gratis ochtend, de maaltijd is gewoon een kom soep bij je thuis en die ringen is ook alleen maar voor de leuk. Easypeasy mén.
Wij zijn iig blij dat we het níet gedaan hebben. Iedereen zijn ding he.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik vandaag heeeeeeeeeeel blij ben dat ik zoveel geld heb uitgegeven aan mijn huwelijk..
Al zou het me nog 3 keer gekost hebben wat het me nu gekost heeft zou ik er nog blij mee zijn!
En had ik het graag neergelegd!
Klopt J.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heb je zelf voor gekozen, K.
En ondertussen wel in een dikke Volvo rondkarren, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |