nou, bijvoorbeeld, de tieten posts. stel je nou eens voor dat een klein mannetje van 5 dit allemaal leest, dan schrikt ie later niet als ie alleen met een meisje is want dan weet ie wat voor bobbels dat zijnquote:
Goed puntquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:29 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
nou, bijvoorbeeld, de tieten posts. stel je nou eens voor dat een klein mannetje van 5 dit allemaal leest, dan schrikt ie later niet als ie alleen met een meisje is want dan weet ie wat voor bobbels dat zijn. of als een meisje van 5 dat leest, die weet dan dat ze later tieten krijgt
![]()
Dan is dat een vies vuil menneke van 5 dit topics op fok leest om 2:30 waar ook nog eens borsten in de TT staatquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:29 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
nou, bijvoorbeeld, de tieten posts. stel je nou eens voor dat een klein mannetje van 5 dit allemaal leest, dan schrikt ie later niet als ie alleen met een meisje is want dan weet ie wat voor bobbels dat zijn. of als een meisje van 5 dat leest, die weet dan dat ze later tieten krijgt
![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik hem lock niet meer![]()
Maargoed, ik ben wel liev hoor, dus dat doe ik niet![]()
vergeet het kleine meisje nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan is dat een vies vuil menneke van 5 dit topics op fok leest om 2:30 waar ook nog eens borsten in de TT staat[afbeelding]
tubpanda?quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is ranzig, eerder iets wat de poster van het plaatje belachelijk maakt![]()
Tubgirl dus want dan krijgt die een banquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is ranzig, eerder iets wat de poster van het plaatje belachelijk maakt![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef Biogarde het volgende:
Stomme kooi![]()
![]()
!!1111
sterfallemaal
![]()
!!@@@111
![]()
![]()
![]()
![]()
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper mooie vrouw!quote:
als dat ding bij hield hoeveel ik er had vandaag dan was dat 200+ (nja met gister dan zegmaar meegeteld, deze nacht hoort daar dan nog bij)quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:32 schreef Forcefuzz het volgende:
oh trouwens, mijn gemiddelde is weer omhoog met 1 ppd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |