Het punt is goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:14 schreef arneaux het volgende:
Ja en wat is nou je punt?
dat is niet zo .....quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:11 schreef hoM3r het volgende:
BEARGUMENTEER DAT GODVERDOMME DAN!
bweheheh.
gothics eten stiekem poep als je even niet kijkt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Die dus.
Klagen is idd wel ok, maar als ik deze OP zie dan zou ik ook haast gaan klagen, en wel om dezelfde reden als in de TT staatquote:
Dat is dan in feite ook de opzet, je kunt zowaar klagen zonder een punt te hebben maar toch genoeg om te zorgen dat je topic niet wordt dicht gegooid, soort van loophole in the system.quote:Op donderdag 13 juli 2006 03:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klagen is idd wel ok, maar als ik deze OP zie dan zou ik ook haast gaan klagen, en wel om dezelfde reden als in de TT staat![]()
Frikandellen van moeders?quote:Op donderdag 13 juli 2006 03:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
En ik ben geen braun, maar wil wel weten wat mijn notes zijn bij dit profiel
Dat had ik wel al door hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 03:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is dan in feite ook de opzet, je kunt zowaar klagen zonder een punt te hebben maar toch genoeg om te zorgen dat je topic niet wordt dicht gegooid, soort van loophole in the system.
Edit: ow kut, nu beargumenteer ik.
ik zoek trouwens : indie-post-melo-prog-emo-proto-polka-math-metal-core enig idee ed ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 04:00 schreef ThE_ED het volgende:
Van die technical hardcore emo punk-rock luisteraars bedoel je?
Bedoel je Screamo?quote:Op donderdag 13 juli 2006 04:00 schreef ThE_ED het volgende:
Van die technical hardcore emo punk-rock luisteraars bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |