Hier twijfelde al ik of zou doorlezen of niet, helaas toch gedaan..quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:00 schreef GSMboy het volgende:
Tss,, ik ga er nooit maar naar toe, de naam Free Record Shop doet hun gare zaak de naam geen eer meer aan.
Free Record Shop las ik op de gevel daar. Gratis Opneem Shop...Over twee weken is de zitting bij de rechtbank te Arnhem![]()
quote:Nah, dacht ik. Eens San Andreas halen, of die nieuwe CD van Marco Borsato. WIl ik die CD's branden.
FAILED, vanwege een stomme CD kopieer beveilging..
Hoezo Gratis Opneem shop?
Over twee weken is de zitting bij de rechtbank te Arnhem![]()
Gratis plaat? Nou, ik was er vandaag en de cd die ik wilde kopen was gewoon twee keer zo duur als bij de mediamarkt. Niks gratis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:08 schreef QuoRocks het volgende:
betekent 'record' ook niet 'plaat'?
maar heb je hebt ze dus wel zo mee gekregen?
En ze zijn nog eens niet te vreten ook, die meubels.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:16 schreef the.big.ticket het volgende:
Ja ik ging van de week ook een brood lenen bij de LeenBakker. Kom ik daar hebben ze alleen maar meubelen. Belachelijk!
Inderdaad. Die cd's blijven toch gewoon te downloaden, wil je eens een cd'tje op je mp3 speler zetten wordt je gewoon hard in de kont genaaid.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Kopieerbeveiligingen. Dát maakt de industie kapot. Waarom zou iemand een spreekwoordelijke cd kopen die je niet aan je spreekwoordelijke digitale collectie kan toevoegen?
Ik moet toch eens vaker naar de Free Record Shop.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef crackhead het volgende:
[..]
Inderdaad. Die cd's blijven toch gewoon te downloaden, wil je eens een cd'tje op je mp3 speler zetten wordt je gewoon hard in de kont genaaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |