abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:58:21 #1
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39771081
Hoi allemaal.

ik ben van plan om zeer binnenkort te gaan stoppen met roken en ik heb dus van die nicotinel mint kauwgum gehaald.
als ik daarop kauw dan doet mijn strot na 15 seconden echt ontzettend pijn. net alsof er iets opzwelt in mijn keel.

hebben meer mensen dit gehad met die kauwgum en wat kun je nog meer als alternatief nemen (heb de pleisters al wel)?
ik ben lief :)
pi_39772057
I.p.v. long/ wordt het waarschijnlijk keelkanker en kan je niet de tabaksfabrikant meer aansprakelijk stellen. alleen nog de kauwgomfabrikant.
Life is a Bitch...
pi_39793355
Ik heb dat spul ook wel eens geprobeerd en onzettend pijn was het niet maar wel irritatie, alsof ik teveel heb staan schreeuwen, plijsters en gewone kauwgom beviel me beter.. Nu bijna een jaar gestopt!
Dit is een Signature....
pi_39817903
ik ben sinds noevmber gestopt met een maand kauwgom. Het is in het begin een beetje wennen aan die kauwgum en je mag je speeksel eigenlijk niet doorslikken. daarna moet je steeds minder kauwgums nemen en dan helemaal stoppen. Maar ja je moet gewoon uitzoeken wat voor jou het beste werkt.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:14:03 #5
151582 A_L_N_F
pi_39826338
sinds 9 uur vanochtend niet meer gerookt. nog geen pleisters gebruikt of iets dergelijks.
morgen moet ik werken en dat word wel zwaar aangezien ik op het werk normaliter behoorlijk rookte, zal eens een pleister plakken morgen. die kauwgum is echt waardeloos.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:15:13 #6
151582 A_L_N_F
pi_39857757
woei werk doorgekomen zonder te roken

zit nog te twijfelen om te gaan stappen aangezien ik een hele leuke uitnodiging kreeg per sms, dat zou een echte vuurproef zijn.

ik heb de hele dag met die pleister op zak gelopen maar niet nodig gehad
die nicotinell kauwgom raak ik uberhaupt niet meer aan

en deze mag wel op slot van mij aangezien er al een centrale loopt over fokkers die stoppen

groetjes
pi_39858097
Kauwgom doet niet veel. De eerste twee dagen ben je nog afhankelijk van de Nicotine. Daarna is alle Nicotine uit je lijf en ben je van die verslaving af.
Helaas is dit niet de belangrijkste verslaving van roken... Je hebt de gewoonte van het opsteken, roken en uitmaken van je peuk. Dit duurt een maand (ongeveer) totdat je ervan af bent.

Daarna ben je blij dat het je is gelukt en vraag je, je af waarom je niet 5 jaar eerder bent gestopt!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:24:33 #8
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_59661096
Ik heb hier nu een pak kauwgom (mint) van nicotinell, voorgeschreven door mijn huisarts. Als ik dit en de bijwerkingen zo lees dan lijkt het me juist het beste om deze kauwgom helemaal niet te gebruiken.
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')