Pffff wat een dag met zn up en downs zeg
![]()
Hoofdpunt is toch wel mn kettinghangertje. Ik wilde mn ketting afdoen, omdat ik vanmiddag ging zwemmen. Ik deed dat in de badkamer. Toen ik hem afhad wilde ik hem op de glazenplaat leggen onder de spiegel en boven de wasbak. Gleed het hangertje van de ketting af en viel het in de wasbak zo het gootje in. Balen!
Nu is het moeilijk om bij die zwanenhals van de afvoer omdat daar omheen een stenen afsluiting zit die je niet even losmaakt. Dan zie ik het weer voor me dat dat ding of gemold wordt, of dat we dadelijk meer kosten hebben aan het verwijderen van de onderkant van de wasbak dan dat dat hangertje waard is. Was overigens een goud christelijk kruisje.
Ben niet echt gelovig, maar was meer een souvenier dat ik in vaticaanstad was geweest 8 jaar geleden. En vond het gewoon een mooi hangertje.
Ik dus naar de juwelier om te kijken naar een nieuwe. Prijsklasse is rond de 40 euro. Valt opzich wel mee, maar denk dat ik dat het niet ga kopen...nog niet, eerst vakantie vieren.
Is gewoon erg zonde en weer 40 euro voor een eigen domme stommiteit.
Lesje geleerd? Ja zeker. Altijd afvoerputje dichtdoen wanneer je dit soort acties uitvoert.
Maar blijft erg zonde!
Dag hangertje
![]()
Jezus letterlijk door de gootsteen weggespoeld.