abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39770716
Pffff wat een dag met zn up en downs zeg

Hoofdpunt is toch wel mn kettinghangertje. Ik wilde mn ketting afdoen, omdat ik vanmiddag ging zwemmen. Ik deed dat in de badkamer. Toen ik hem afhad wilde ik hem op de glazenplaat leggen onder de spiegel en boven de wasbak. Gleed het hangertje van de ketting af en viel het in de wasbak zo het gootje in. Balen!
Nu is het moeilijk om bij die zwanenhals van de afvoer omdat daar omheen een stenen afsluiting zit die je niet even losmaakt. Dan zie ik het weer voor me dat dat ding of gemold wordt, of dat we dadelijk meer kosten hebben aan het verwijderen van de onderkant van de wasbak dan dat dat hangertje waard is. Was overigens een goud christelijk kruisje.
Ben niet echt gelovig, maar was meer een souvenier dat ik in vaticaanstad was geweest 8 jaar geleden. En vond het gewoon een mooi hangertje.
Ik dus naar de juwelier om te kijken naar een nieuwe. Prijsklasse is rond de 40 euro. Valt opzich wel mee, maar denk dat ik dat het niet ga kopen...nog niet, eerst vakantie vieren.
Is gewoon erg zonde en weer 40 euro voor een eigen domme stommiteit.

Lesje geleerd? Ja zeker. Altijd afvoerputje dichtdoen wanneer je dit soort acties uitvoert.
Maar blijft erg zonde!

Dag hangertje
Jezus letterlijk door de gootsteen weggespoeld.
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:51:10 #2
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_39770770
Wat waren je ups?
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_39770895
Gezellige middag gehad in zwembad, lekker weer wat aanblijft, vakantie komt dichterbij
Beetje de standaard persoonlijke mikmak.
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:54:28 #4
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_39770920
Het leven is goed
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_39770981
Jup, maar dit is zonde en balen
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 22:57:23 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39771049
Potverjan!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_39771056
Je moet eerst een paar bh's en strings door spoelen...waarna je een fles axe koopt.

Zo valt het niet op als de loodgieter komt.
pi_39771062
Je bent niet echt gelovig maar je loopt wel met een kruisje om je nek omdat het een souvenir is? En nu dat souvenir weg is ga je een nieuwe kopen= nep souvenir ofzo?

Beetje vaag
pi_39771167
Ik vond hem mooi, daarom. Ik geloof wel in 'iets', maar niet zoals het allemaal in de heilige boeken staat. Ik draag al 8 jaar dat kruisje omdat ik het mooi vind en omdat het wel iets heeft.
Tevens van mn vader toentertijd gehad. Hij is wel redelijk gelovig en doe het ook voor hem.
pi_39771816
Lekker handig gemaakt ook als je niet gewoon bij die zwanehals kan .
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_39771843
Tja, soort van bak zit daaromheen. Zou niet weten hoe je daar zo gauw bijkomt. Heb het al geprobeerd zonder succes...
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:19:03 #12
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39771907
Volgens mij zit hij nou gewoon in die hals. Onder even losdraaien. Klaar.
pi_39771933
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:17 schreef renz0r het volgende:
Tja, soort van bak zit daaromheen. Zou niet weten hoe je daar zo gauw bijkomt. Heb het al geprobeerd zonder succes...
Vraag het aan je papa.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_39771967
Geen papa in huis...
pi_39771981
Pappie lief aankijken of 'ie even die porseleinen bak en zwanenhals even voor je wil openmaken om dat ding eruit te halen. Scoor je meteen weer punten mee!
Admit nothing,
deny everyting.
Demand proof.
pi_39772078
Zoals altijd leef ik met je mee renzOr...of het nu om brownie's of afvoerputjes gaat .
pi_39772081
Probleem is dat ik het al heb geaccepteerd en dat de kraan al weer een aantal keren is gebruikt. Dus kans dat die al in de riolering is. Jammer maar helaas....OF een hangertje moet niet meer uit de zwanenhals kunnen, al lijkt me dat sterk. Was een redelijk klein dingetje.
pi_39772117
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Zoals altijd leef ik met je mee renzOr...of het nu om brownie's of afvoerputjes gaat .
Haha, bedankt
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 23:32:57 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_39772382
Nou sjors.
Its an hard knock life.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_39772834
Jup
pi_39772952
Doet me denken aan mijn vriendschapsring die ik had gekregen van mijn toenmalige vriending. Ik was in Utrecht uit eten met een vriend en twee vrouwen van vakantie. ( ) Lekker beschonken en aan de gracht eten...speelde ik ondertussen met mijn ring....zoals altijd.

*Tsjop....tik...tik....tik....plons.

Flots de gracht in. Auw.

Week erna was het uit, doei relatie van 2,5 jaar.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 juli 2006 @ 03:38:59 #22
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_39777581
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 23:32 schreef Renesite het volgende:
Nou sjors.
Its an hard knock life.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_39781305
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:50 schreef renz0r het volgende:
Pffff wat een dag met zn up en downs zeg

Hoofdpunt is toch wel mn kettinghangertje. Ik wilde mn ketting afdoen, omdat ik vanmiddag ging zwemmen. Ik deed dat in de badkamer. Toen ik hem afhad wilde ik hem op de glazenplaat leggen onder de spiegel en boven de wasbak. Gleed het hangertje van de ketting af en viel het in de wasbak zo het gootje in. Balen!
Nu is het moeilijk om bij die zwanenhals van de afvoer omdat daar omheen een stenen afsluiting zit die je niet even losmaakt. Dan zie ik het weer voor me dat dat ding of gemold wordt, of dat we dadelijk meer kosten hebben aan het verwijderen van de onderkant van de wasbak dan dat dat hangertje waard is. Was overigens een goud christelijk kruisje.
Ben niet echt gelovig, maar was meer een souvenier dat ik in vaticaanstad was geweest 8 jaar geleden. En vond het gewoon een mooi hangertje.
Ik dus naar de juwelier om te kijken naar een nieuwe. Prijsklasse is rond de 40 euro.
Valt opzich wel mee, maar denk dat ik dat het niet ga kopen...nog niet, eerst vakantie vieren.
Is gewoon erg zonde en weer 40 euro voor een eigen domme stommiteit.

Lesje geleerd? Ja zeker. Altijd afvoerputje dichtdoen wanneer je dit soort acties uitvoert.
Maar blijft erg zonde!

Dag hangertje
Jezus letterlijk door de gootsteen weggespoeld.
Uuuh, ik weet niet wat jij koopt, maar een hangertje van 40 euro is niet van goud.
Of spreken we over 14-karaats?
pi_39781452
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:57 schreef AffenStrudel het volgende:
Je moet eerst een paar bh's en strings door spoelen...waarna je een fles axe koopt.

Zo valt het niet op als de loodgieter komt.
ROFL
pi_39783156
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Uuuh, ik weet niet wat jij koopt, maar een hangertje van 40 euro is niet van goud.
Of spreken we over 14-karaats?
Deze waren iets kleiner, de mijne die ik had zat rond de 100 euro zeiden ze, omdat er ook een jezus aanzat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')