Vertel me in vredesnaam waarom ik 4500 zou willen pinnen!!quote:1- Als je nu even lekker belt, sta jij vanmiddag te pinnen!
2- Ik hoop dat de pinautomaat bij jou in de buurt nog 4500 euro achter de hand heeft.
3- Winnen? Vanmiddag pinnen!
4- Als ik zometeen om 15.00 uur m'n vriendin met m'n tong verblijd, sta jij misschien wel te pinnen!
Ik bedoel...ik kan wel nuttiger tijdsbestedingen bedenken. Desnoods de stoeptegels in mijn straat tellen, als ik maar niet naar die troep hoef te kijken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef Pitom het volgende:
Vertel me in vredesnaam waarom ik 4500 zou willen pinnen!!naar die bagger-televisie kijk
Maak daar een pot vanquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:59 schreef Steve-O het volgende:
Je moet die bagger die uit hun pijpbekjes komt met een flinke korrel zout nemen dude
Ik laat met niet door zo'n trut dwingen een televisie van 3000 euro te kopen omdat ze per se wil dat ik om 3 uur sta te pinnenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:59 schreef TwyLight het volgende:
1000 euro per dag volgensij (pinautomaat)
je kan wel bv een tv kopen van 3000 euro als je gewoon pint in de winkel
als ik de girofoon gebruik staat het erop voordat ik opgehangen heb (van giro naar giro)quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:57 schreef splendor het volgende:
1) Zelfs met postbank internetbankieren staat het niet altijd een paar uur later al op je rekening, laat staan als het van de ene bank naar de andere moet.
Is dit gebruikelijk bij pauper-TV tegenwoordig?quote:4- Als ik zometeen om 15.00 uur m'n vriendin met m'n tong verblijd, sta jij misschien wel te pinnen!
Het zou me niet eens verbazen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:08 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Is dit gebruikelijk bij pauper-TV tegenwoordig?
Pwnd wie unne n00b.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef Pitom het volgende:
Ja, mijn appartement is afgebrand door toedoen van m'n buurman. Ik vertoef nu tijdelijk in een hotel.
...quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef Pitom het volgende:
Ik was overigens wel in de uitzending, maar had het woord fout. Ik had 'zak' maar het was iets anders.
Met de Rabobank is het binnen 1 minuut van de ene rabo naar de andere overgeboekt hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:57 schreef splendor het volgende:
1) Zelfs met postbank internetbankieren staat het niet altijd een paar uur later al op je rekening, laat staan als het van de ene bank naar de andere moet.
2) Je kunt 4500euro niet eens pinnen, ik geloof maar 500 of 750euro per keer.
3) BelspelletjesZo'n beetje alles wat ze zeggen is puur gelogen en die domme dozen die het presenteren geloven het nog zelf ook.
Ja je snapt het ook niet; jij, en anderen bellen, en zij kunnen dus vanmiddag 4500 pinnen!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef Pitom het volgende:
Zie ik in beeld staan: 4500 euro. Bel nu 09090008. Vanmiddag pinnen!!! (ook echt met 3 uitroeptekens)
[..]
Ik heb die lui trouwens 23 keer opgebeld, maar ik stond echt niet rond de klok van 3 te pinnen hoor. Ik was overigens wel in de uitzending, maar had het woord fout. Ik had 'zak' maar het was iets anders.
Is daar ook een topic over?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef Pitom het volgende:
Ja, mijn appartement is afgebrand door toedoen van m'n buurman. Ik vertoef nu tijdelijk in een hotel.
Beter laat die bi-atch ook even op tv zien dat ze haar vriendin met haar tong verblijdt, dan zorg ik wel dat ik NIET sta te pinnen maar de tv heb ingeschakeld..quote:4- Als ik zometeen om 15.00 uur m'n vriendin met m'n tong verblijd, sta jij misschien wel te pinnen!
En als dat nou niet zo was dan..? Dan had de andere persoon zich nu gekwetst gevoeld. Sjees wat een opmerkingquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:12 schreef Kindervriend het volgende:
Woon jij in een hotel ofzo? Tering, wat een armoedige bende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |