Ja ik tracht dat insect nu te lokaliseren! Maar hij heeft zich goed verstopt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef Skazminko het volgende:
Je moet ze ook dood slaan, en niet op FOK! een topic over ze openen.![]()
Weer een leermoment!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
Meneer mug zit als het goed is buiten, alleen de vrouwtjes komen naar binnen toe
Omdat jij hier dan niet over kon klagen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom post je niet in de andere 32135217321567230 topics.
Maar als ik zo'n klamboe aan het plafond monteer is de helft van de spaarzame 9 vierkante meter die mijn kamer klein is bedekt met deze uitvinding. Dus dat is even iets teveel van het goede helaas.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef Harry_Sack het volgende:
klamboe gekocht die groter is dan mijn bed, het lijkt wel een kasteel
Het mag dan even wat werk zijn, en je verliest wat ruimte maar het scheelt echt een heleboel, in het begin moest ik er ook aan wennen en vond ik het eerst niks, maar nu zou ik niet anders meer willenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:36 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Maar als ik zo'n klamboe aan het plafond monteer is de helft van de spaarzame 9 vierkante meter die mijn kamer klein is bedekt met deze uitvinding. Dus dat is even iets teveel van het goede helaas.
Eigenlijk lijkt het best op een spin..quote:
Ja, het huis is altijd te klein, dat wel, maar het idee dat die klote muggen niet om je heen zoemen is wel een fijn idee. Tegen de winter kan ie weer weg en dan zie je alleen wat haakjes in het plafond.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:36 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Maar als ik zo'n klamboe aan het plafond monteer is de helft van de spaarzame 9 vierkante meter die mijn kamer klein is bedekt met deze uitvinding. Dus dat is even iets teveel van het goede helaas.
Dat kan goedkoper hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, het huis is altijd te klein, dat wel, maar het idee dat die klote muggen niet om je heen zoemen is wel een fijn idee. Tegen de winter kan ie weer weg en dan zie je alleen wat haakjes in het plafond.
Ik kan het je aanbevelen, 20 euro bij Leen Bakker. Misschien is een hor een idee voor jou?
de mijne is ook gewoon wit hoor, geen motieven, maar wel van die hoekpunten die je bij elkaar kan binden. Ik zet mijn trots wel opzij voor een goede nachtrustquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan goedkoper hoorIk heb hem gekocht bij de Action voor maar ¤ 4,- !!
Oke, mss iets minder mooi en geen keuze uit kleurtjes, maar gewoon standaard wit, hij werkt verder prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |