quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Rest hangen we erachter op een opblaasbanaan![]()

Zullen we dan gewoon met ze allen een vlot MAKEN!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Rest hangen we erachter op een opblaasbanaan![]()

Wie neemt de wapens en kogels mee dan? Er moet toch ook opspattend water achter de boot zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan scheuren met die speedboot van je, net als in Miami Vice![]()

Is het een half uur varen of pe(nd)delen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef Conflict het volgende:
In de biesbosch, op een half uurtje varen vanaf de haven is een heel leuk picknikeilandje. Daar kunnen we wel naartoe pendelen natuurlijk![]()

ja minstens!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En dan scheuren met die speedboot van je, net als in Miami Vice![]()

Nee, ik heb al voor een boot gezorgd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Is het een half uur varen of pe(nd)delen?
Wel een leuk idee trouwens(maak jij een topic?)

We hangen jou achter de boot om een beetje met je voetjes te trappelen voor het spateffectquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Wie neemt de wapens en kogels mee dan? Er moet toch ook opspattend water achter de boot zijn![]()
![]()

Blote vrouwen???quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We hangen jou achter de boot om een beetje met je voetjes te trappelen voor het spateffect![]()
En geen kogels joh! Wel drugs en blote vrouwen. En dan kijk ik even Conflict aan....?

Dan ben ik van de partijquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We hangen jou achter de boot om een beetje met je voetjes te trappelen voor het spateffect![]()
En geen kogels joh! Wel drugs en blote vrouwen. En dan kijk ik even Conflict aan....?

Zo gaat datquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kei gaaf MAN!![]()
* vroemvroem wrèèèmmm*![]()
Of wat een boot dan ook doet![]()

Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt als een heel goed plan eigenlijk wel!
En dan gaan de mannen a la expeditierobinson zo een kookplaats maken enzo.
En dan gaan wij vrouwen matjes vlechten?
Of sla ik nu weer door de andere kant op?

waterskieen in de Biesbosch, zulln ze daar leuk vindenquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:51 schreef sanger het volgende:
Wie neemt de waterskies mee (of maken we die zelf?)?

Om zich heen kijkt....quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
ga lekker iemand anders' boot afkraken![]()

Dude... mijn beeld van je!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:54 schreef Duderinnetje het volgende:
En allemaal instappers aan, zonder sokken, net als Don Johnson, op wie ik jarenlang hevig verliefd was - maar dat terzijde. Zo verliefd - toch nog even - dat ik hem eens een brief schreef, waarin ik hem, achteraf, heb toegevoegd dat hij een knappe homo was ("I wrijt you too say you are a verry beautiful gay!").
Nooit meer wat op gehoord natuurlijk.

Verbazend, had ook niet verwacht dat hij zo arrogant zou zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:54 schreef Duderinnetje het volgende:
En allemaal instappers aan, zonder sokken, net als Don Johnson, op wie ik jarenlang hevig verliefd was - maar dat terzijde. Zo verliefd - toch nog even - dat ik hem eens een brief schreef, waarin ik hem, achteraf, heb toegevoegd dat hij een knappe homo was ("I wrijt you too say you are a verry beautiful gay!").
Nooit meer wat op gehoord natuurlijk.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |