Wou ik zeggen, heb ze 1 keer live gezien (@ paradiso) en vond dat toch echt wel heel vet. Ook al vind ik ze op plaat beter, zulke helden live zien = sowiesoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:24 schreef dialMforMonkey het volgende:
Vette shit, niet dat ze zo boeiend zijn live maar het blijft Autechre.
Stoer! Had gehoopt op de Effenaar (is wat dichterbij voor me) maar dit is tenminste iets.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:56 schreef corc het volgende:
Paard, Den Haag.
zaterdag 12 mei 2007
Zaal open: 22:00
AUTECHRE (Electronica)
Ze kwamen toch ook op dat strp festival in strijp in E'hoven? Misschien doen ze nog meer data...
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:56 schreef corc het volgende:
Paard, Den Haag.
zaterdag 12 mei 2007
AUTECHRE (Electronica)
Ze kwamen toch ook op dat strp festival in strijp in E'hoven? Misschien doen ze nog meer data...
Misschien is het niet vlet-rmx maar vletr-mx. Alle nummers op Garbage eindigen op mx**.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:34 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, vletrmx, of vietrmx ('k kom verschilldende tegen...zou met een L moeten zijn maarja..) suggereert een origineel... .welke is dat dan eigenlijk? .. heerlijk nummer btw
Ik had het eerst gelezen als 11-12quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:55 schreef kipknots het volgende:
Leuk![]()
Nou alleen nog iemand vinden die zin heeft om mee te gaan. Iedereen die ik ken vind het maar vreemd gepiep en gekraak![]()
Is verplaatst naar november. Geen idee of Autechre nog komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik had het eerst gelezen als 11-12![]()
Deze ga ik dus weer missen.
Hopen dan maarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:56 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Is verplaatst naar november. Geen idee of Autechre nog komt.
Kaarten zijn binnenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:56 schreef corc het volgende:
Paard, Den Haag.
zaterdag 12 mei 2007
AUTECHRE (Electronica)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |