Je bent meer een sapjestype?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef Sunjammer het volgende:
Ik drink geen koffie.
Maar ik hou je niet tegen hoor... zet rustig een paar bakkies extra.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent meer een sapjestype?
mjah ik dacht ook van niet maar ik weet het dus niet zeker.. maar goed ik kan er best inkomen dat het niet mag hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:22 schreef NathaN het volgende:
Voor zover ik weet mag het niet.
Scheelt je weer een lekkage in je arm.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
mjah ik dacht ook van niet maar ik weet het dus niet zeker.. maar goed ik kan er best inkomen dat het niet mag hoor![]()
mjah en wel lekker makkelijk argument als iemand je probeert te overtuigenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Scheelt je weer een lekkage in je arm.
"Ah, kom op, dat durf je toch wel?"quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
mjah en wel lekker makkelijk argument als iemand je probeert te overtuigen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Ah, kom op, dat durf je toch wel?"
"Jawel, maar ik ben een mietje."
Dat mag idd nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
weet iemand trouwens of homo's nou wel of geen bloed mogen doneren? zou dat op zich best willen doen maar ik dacht dat het niet mocht ofzo.. maar kan er niet echt duidelijk een antwoord op vinden.
Ik dacht dat al het bloed sowieso getest moet worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat mag idd nietivm verhoogd risico op HIV...
Hoeren, drugsgebruikers en homo's mogen dat niet.
Geen idee...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:46 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik dacht dat al het bloed sowieso getest moet worden.
En hoe kunnen ze dat controleren?
Zolang we maar wel bloed mogen krijgen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:40 schreef Waxxer het volgende:
Dat mag idd nietivm verhoogd risico op HIV...
Hoeren, drugsgebruikers en homo's mogen dat niet.
Wijs gesprokenquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zolang we maar wel bloed mogen krijgen...
wehehe hee wax waar ga je heen, ik ga naar kretaquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:05 schreef Waxxer het volgende:
Een heeeeelll raar idee dat ik morgen op een eiland zit!Tering, dat gaat wel snel zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |