quote:
op vrijdag 25 augustus 2006 17:43 schreef snadrem het volgende:ach mannen.. ze moeten eens volwassen worden in plaats van maar de eeuwige vrijgezel willen uithangen. *generaliseert en excuseert zich daarvoor*
*voelt zich aangesproken en kan het niet laten te reageren!*
![]()
ho ho ho!
een man is echt wel volwassen als deze vrijgezel wil blijven.
je kan prima volwassen worden zonder een vrouw naast je zijde.
leven doe je zelf, en kun je zelf... daar hoeft niet persee een partner aan te pas te komen om te zorgen dat je niet stil staat.
ik wilde ook eeuwig vrij gezel blijven na mijn 2 vervelende relaties die ik had gehad.
en over volwassen gesproken... dat waren dames met issues die zelf wel eens volwassen mochten worden als we dan toch gaan generaliseren.
voor de mensen die bang zijn om verliefd te worden heb ik een tip.
laat het gewoon over je heen komen.
wat heb je te verliezen?
doe gewoon wat ik heb gedaan.
namelijk, ik ben nu toch weer aan de vrouw al een maandje of 6 en dit gaat zowaar geweldig!
dit keer ben ik heel voorzichtig geweest.
ik wilde nog altijd single blijven, maar deze dame bleef maanden knokken en we zijn gewoon als vrienden heel veel met elkaar om gegaan.
daarna kwamen oprechte verliefde gevoelens vrij.
ik wilde niet.
ik bleef ontkennen.
toch is de liefde sterker geweest, en ben ik met een goede basis mensen kennis en (heeeeel belangrijk) met een opgebouwde vrienschap als basis een relatie in gestapt met haar.
een leuke side detail is dat ik haar eerste vriendje ben, en blij ben dat ze meteen een goede heeft die haar niet naait en pijn doet daar ik weet hoe dat is en voelt!
zij is ook een meid die niet snel iemand toe laat, maar ze voelde meteen dat het bij mij al goed zat.
durf dus je intuitie ook te volgen, je hart.
probeer verder te gaan ook al ben je pijn gedaan in het verleden.
of je nu single blijft, of niet.
ik ging ook niet zoeken, ik wilde het niet eens meer allemaal.
en toch kwam iemand op mijn pad waar ik niet omheen kom, en ik had alle tijd om te kijken of ik dit wel wilde of dat ik mij weer open kon stellen.
en zie!
op elk potje past een deksel.
een bekende uitspraak die mij meerdere keren bewezen is met mensen om mij heen en zo ook bij mijzelf.
niet alle vrouwen zijn psycho bitches, en niet alle mannen zijn associale hufters.
"seak, and thou shall find" gaat in dit geval ook niet op.
het komt je toe.
vertrouw daar op.